رادیو گلونی/ خلاصه برنامه پیشخان عصر در ۲۴ مرداد

«پیشخان عصر» نام برنامه‌ای در رادیو جوان است که هر روز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۹ تا ۲۰ به طور زنده پخش می‌شود. زین پس می‌توانید به طور روزانه خلاصه این برنامه را در گلونی بشنوید. در ضمن برخی از متن‌های برنامه هم را هم می‌توانید بخوانید و هم‌زمان بشنوید. این برنامه به تهیه‌کنندگی رضا ساکی و گویندگی خانم مبلغ‌حسینی پخش شده است:

سرخط خبرهای سلامت با موضوع عمل دماغ یا با کلاس‌تر بگیم جراحی بینی

رئیس پنجمین کنگره بین‌المللی انجمن راینولوژی ایران، شایع‌ترین عمل زیبایی در کشورمان را جراحی بینی دانسته و گفته است: «بر همین اساس، ایران رتبه اول جراحی زیبایی بینی در دنیا را دارد.»

به‌ ‏هر حال مده دیگه؛ یک مد هم دلیلی بر این نیست که زیباترین حالت ممکن باشه. فقط بدی پیروی از مد در این‏گونه موارد این است که اگه یک‏وقت چند سال دیگه به جای «بینی عروسکی»، «بینی فیلی» مد بشه، اون‏ موقع دیگه نمی‏شه کاریش کرد؛ چون علاوه بر اینکه «آب رفته به جوی باز نمی‌‌‏گرده»، «دماغ کنده شده هم چسبیده نخواهد شد.»

در خبرها می‌خوانیم: «میزان جراحی زیبایی بینی در ایران ۷ برابر دیگر کشورهاست.»

البته بر اساس تحقیقات ما این نکته اصلا و ابدا به دلیل مشکل‏‌دار بودن بینی ماها نیست، صد و یک درصد افرادی که جراحی زیبایی می‏کنن بینی‏‌هاشون انحراف داره و دکتر بهشون گفته باید این‏کار رو بکنن.

رییس انجمن تحقیقات راینولوژی از غیرضروری بودن نیمی از جراحی‌های زیبایی بینی در کشور خبر داد

بالاخره کار از محکم‏‌کاری عیب نمی‌‏کنه. آدم وقتی واسه یک سرماخوردگی می‏‌ره دکتر بهتره بینی‏اش رو عمل کنه تا در وقتش صرفه‌‏جویی بشه.

رئیس انجمن تحقیقات راینولوژی ایران هم گفته است:‌ «بیش از ۲۰ درصد متقاضیان جراحی زیبایی بینی، دچار «اختلال بدریخت‌انگاری» هستند.»

حالا اینکه بدریخت انگاری دقیقا چی هست رو نمی‌‏دونیم؛ ولی یحتمل این‏ طوریه که طرف می‌ره جلوی آیینه و با خودش می‏گه: «انگاری بدریختم.» بعد یک‏راست میره دکتر و بینی‎‏اش رو عمل می‏‌کنه.

پایان پیام

کد خبر : 3371 ساعت خبر : 11:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3371
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات