شهرداری خرم‎آباد چاپخانه‎ای را پلمپ کرد که کارگران داخل آن مشغول کار بودند

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا،شهرداری منطقه ۱ خرم‎آباد در اقدامی عجیب چاپخانه‎ای را پلمپ کرده که کارگران داخل آن مشغول کار هستند.

مدیر این چاپخانه گفت: صبح امروز وقتی کارگران داخل چاپخانه بودند، مأموران شهرداری مغازه را پلمپ کرده‎اند.

اصغر دریکوند ادامه داد: ساختمان تجاری است و طبق قانون باید صاحب ملک عوارض را پرداخت کند که می‎گوید این کار را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه عوارض این ساختمان ۵۰۰ هزار تومان است، خاطرنشان کرد: در این چاپخانه هشت نفر مشغول به فعالیت هستند و با اینکه استاندار لرستان اعلام کرده باید مسئولان با واحدهای تولید همکاری کنند اما چنین چیزی را از سوی شهرداری نمی‎بینیم.

دریکوند بیان کرد: این کار به هیچ وجه درست نیست، اگر عوارض پرداخت نشود قرار نیست با کارگران بدرفتاری شود، مگر آنان انسان نیستند. ما که نگفته‎ایم عوارض نمی‎دهیم اما باید مهلت بدهند.

تا زمان ارسال خبر، پلمپ باز نشده.همچنین پیگیری برای توضیحات شهرداری با اینکه چند ساعت از این کار می‎گذرد بی‎نتیجه ماند و با وجود قولی که دوستان شهرداری دادند اما در ادامه پاسخ‎گو نبودند.

پایان پیام

چاپخانه

چاپخانه کارگاهی است که در آن کارهای چاپی (مانند چاپ کتاب، ژورنال و مانند آن) بر روی کاغذ و چیزهای دیگر انجام می‌شود. ۱- محلی که چاپ کتاب، نشریات و جز آن در آنجا انجام میگیرد. ۲- شخصی که مسئول چاپ کتاب و نظایر آن باشد چاپچی نامیده می‌شود. این شخص با ناشر یا کتابفروش فرق دارد. در کتابهای قدیمی اهمیت فوق العاده ای داشت. در فهرست‌نویسی کتابهای کمیاب نام چاپخانه (چاپچی) در وضعیت نشر می آید.

چاپ را در اصطلاح، انتقال مطالب شامل نوشته‌ها، تصاویر، اعداد و علائم بر رو یک حامل فرم و انتقال آن بر روی یک سطح چاپ شونده و تکثر آن به شمارگان زیاد می‌گویند.

چاپخانه نیز در لغت به‌معنای محل چاپ کردن و در متون مختلف کلمات مطبعه، دارالطباعه، و باسمه‌خانه به‌عنوان مترادف آن به‌کار رفته‌است. چاپخانه مؤسسه، مجتمع یا کارگاهی است که از عهدهٔ انجام کارهای چاپی بر روی کاغذ و سایر اشیاء از طریق انواع چاپ برآید و به تعبیری دیگر، محلی است که چاپ کتاب، نشریات، و مانند آن در آنجا انجام می‌گیرد. امروزه، چاپ به عنوان یک فرایند انبوه صنعتی در نظر گرفته می‌شود که بخش اساسی صنعت نشر و بخش مهمی از فعالیت‌های اداری و حکومتی را شامل می‌شود.

کد خبر : 2926 ساعت خبر : 6:13 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2926
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات