نونهالی: امیدوارم نمایش «تارتوف» یک خاطره‌ی قابل مراجعه‌ باشد

رویا نونهالی ابراز امیدواری کرد که نتیجه‌ی اجرای نمایش «تارتوف» یک خاطره‌ی قابل مراجعه‌ و انگیزه‌ای برای کارش باشد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا،این بازیگر که چند روزی است اولین تجربه کارگردانی‌اش در تئاتر را با اجرای کمدی «تارتوف» به صحنه برده است گفت: زندگی مسیر پر افت و خیزی است که هربار ما را غافل‌گیر می‌کند‌. ما ماجراهای‌مان را به شکل‌های مختلف تعریف می‌کنیم و بشر از وقتی توانسته این کار را کرده است. نمایش هم یکی از این راه‌ها است.

او ادامه داد: نمایش راه جذابی برای کم کردن اشتباهات‌ در مسیر تجربه‌ای خوشایند است. بازیگر‌، کارگردان‌، تماشاگر‌، همه برای همین در جایی جمع می‌شویم تا امکان علاج قبل از وقوع، فراهم شود و عمق و خوشایندی مکاشفه تاثیر را بالا ببرد.

نونهالی با اشاره به جور شدن امکان اجرای این نمایش، گفت: «تارتوف» جای خوبی برای این تجربه است‌، مرز ترس و خنده که امیدوارم نتیجه‌ی آن خاطره‌ی قابل مراجعه‌ای باشد.

این بازیگر خطاب به مخاطبان خود اضافه کرد: سال‌های با اهمیتی از زندگی‌ام با انواع نمایش گذشته است،‌ اما این نمایش، یعنی از اول تا آخر، همه چیز با توست. من هم از اول تا آخر سعی می‌کنم و از همه هم دعوت می‌کنم تا حافظه‌ای را با هم آواز بخوانیم.

رامین حیدری فاروقی تهیه‌کننده این نمایش هم با بیان اینکه «فاصله ایده تا اجرا از شاخص‌های مُعرف توسعه است. هرچه این فاصله کوتاه‌تر باشد یعنی مسیر تجربه برای کیفیت بالاتر فراهم‌تر است»، اظهار کرد: شرایط انواع تولید محصول فرهنگی در ایران از گذشته دشوارتر شده است و ما در فراغ تجربه‌ی امر خلاق غمگین‌ایم.

او افزود: فکر کردیم با توجه به تجربه‌ای که در اختیار هست و نیروی انسانی علاقه‌مند و متن حاضر و کارگردان مشتاق، هنوز پرشور و کمال‌گرا، اجرا و عرضه‌ی نمایش را تجربه کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور بخش خصوصی واقعی و متکی بر مدیریت ارزش افزوده حتما به نفع تداوم در زندگی هنری و ذخیره‌ی فرهنگی خواهد بود، گفت: امیدوارم با همراهی اهالی حوزه‌ی اطلاع رسانی و مشارکت و استقبال تماشاگران و یاری نهادها و سازمان‌ها در حضور جمعی برای تجربه‌ی آیینی رویتِ با هم‌، ما هم بتوانیم معاشر نزدیک هنر باشیم.

«تارتوف» اثری از مولیر است که در تالار «شمس» موسسه اکو اجرا می‌شود.

در این نمایش محسن حسینی، مریم بوبانی، رویا بختیاری، محمدرضا مالکی، محمدعلی حسینعلی، روزبه مهر، هومن کیایی، محمدهادی عطایی، شیرین اسماعیلی و رویا نونهالی بازی می‌کنند.

در «تارتوف» خانواده در آستانه یک ازدواج نسبتا خجسته قرار دارد اما با ورود کسی که دل از «یئیس» خانواده برده، همه چیز دگرگون می‌شود و وقتی همه چیز جابه جاست، مضحکه‌ای برپاست!

پایان پیام

کد خبر : 2405 ساعت خبر : 9:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=2405
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات