چاپخانه پلمب شده در خرم آباد فک پلمب شد

شهرداری دیروز(شنبه ۱۷ مردادماه) چاپخانه‎ای را در خرم‎آباد پلمب کرد و این در حالی بود که کارگران داخل آن مشغول کار بودند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا،خبر این اقدام عجیب با واکنش‎های زیادی از طرف مسئولان استانی مواجه شد.

دریکوند مدیر این چاپخانه گفت: دیروز مأموران شهرداری خرم‎آباد نسبت به فک پلمب اقدام کردند.

وی یادآور شد: چاپخانه ما حدود ۳۰ میلیون تومان از شهرداری خرم‎آباد طلب دارد که اسناد آن هم موجود است و شهرداری این بدهی را نمی‎دهد و جالب است که برای عوارض ۵۰۰ هزار تومانی چاپخانه ما را پلمب می‎کنند.

دریکوند خاطرنشان کرد: استاندار لرستان بر همکاری دستگاه‎های اجرایی با واحدهای تولیدی تأکید دارد و امیدواریم در عمل این شرایط فراهم شود.

پایان پیام

چاپخانه

چاپخانه کارگاهی است که در آن کارهای چاپی (مانند چاپ کتاب، ژورنال و مانند آن) بر روی کاغذ و چیزهای دیگر انجام می‌شود. محلی که چاپ کتاب، نشریات و جز آن در آنجا انجام میگیرد. شخصی که مسئول چاپ کتاب و نظایر آن باشد چاپچی نامیده می‌شود. این شخص با ناشر یا کتابفروش فرق دارد. در کتابهای قدیمی اهمیت فوق العاده ای داشت. در فهرست‌نویسی کتابهای کمیاب نام چاپخانه (چاپچی) در وضعیت نشر می آید.

ژورنال علمی یا ژورنال آکادمیک نشریه‌ای است که به صورت منظم پژوهش‌هایی را در زمینهٔ یک رشتهٔ دانشگاهی خاص با استفاده از داوری همتا منتشر می‌کند. این ژورنال‌ها محلی برای معرفی دقیق پژوهش‌های نو و نقد پژوهش‌های موجود است. محتویات این نشریات در قالب مقاله عرضه شده و غالباً شامل تحقیقات دست اول، مقالات مروری و نقد کتاب است. بنابر گفتهٔ نخستین سردبیر قدیمی‌ترین نشریهٔ دانشگاهی جهان، هنری اولدنبرگ، هدف یک نشریهٔ دانشگاهی دادن فرصتی به محققان در «اثر گذاشتن بر دانش دیگران، مشارکت در بهبود دانش و دستیابی به تکامل فلسفی و علمی است». اصطلاح نشریهٔ دانشگاهی به تمامی نشریه‌های پژوهشی در تمامی زمینه‌ها اشاره دارد.

 

کد خبر : 3010 ساعت خبر : 10:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3010
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات