تحصیل در رشته تاکسیرانی در بروجرد

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از فارس،‌ مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد گفت: رشته حرفه‌ای تاکسیرانی برای تحصیل تاکسیرانان این شهرستان تدریس می‌شود.

حسن غیاثوند: این مهم با هدف تقویت توانایی‏‌های رانندگان تاکسی به منظور برقراری ارتباط با مسافران محقق شده است.

وی عنوان کرد: سازمان تاکسیرانی بروجرد با همکاری دانشگاه علمی ـ کاربردی شهرداری در راستای ارتقاء توانایی‏‌های مختلف در میان رانندگان تاکسی اقدام به تسهیل در ورود این رانندگان به دانشگاه و تحصیل در رشته حرفه‏‌ای تاکسیرانی کرده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد خاطرنشان کرد: تحصیل در این رشته در ارتقاء سطح توانایی شناسایی شبکه‏‌های حمل و نقل هوشمند، شناخت مراکز علمی، فرهنگی، تاریخی، مذهبی و اقتصادی هر شهر و توانایی نقشه‏‌خوانی در میان رانندگان تاکسی موثر است.

غیاثوند ادامه داد: توانایی فنی رانندگی سرویس و نگهداری خودرو، توانایی شناخت و رعایت تاکسیرانی و راهنمایی و رانندگی، رعایت عوامل انسانی حفاظت از امنیت فردی و اجتماعی در رعایت استاندارد محیط زیست از دیگر مزایای تحصیل رانندگان خودروهای تاکسی در رشته تاکسیرانی است.

وی تاکید کرد: رایزنی‏‌هایی به منظور ورود رانندگان تاکسی فاقد مدرک پیش دانشگاهی و با دریافت نام‌ه‏ای از سازمان تاکسیرانی با هدف ورود آنها به این رشته تحصیلی انجام شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی بروجرد با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی در این زمینه در سطح شهر و با نصب بنر انجام می‌‏شود، یادآور شد: همزمان با آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌‏ها و مراکز آموزش عالی در مهر ماه سال‌ جاری تدریس در این رشته نیز آغاز می‎شود.

غیاثوند افزود: به واسطه رایزنی‎‏ها و هماهنگی‎های صورت گرفته دانشگاه علمی کاربردی شهرداری اعلام آمادگی ثبت نام رانندگان تاکسی به منظور تحصیل در رشته حرفه‎ای تاکسیرانی را دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان بروجرد در غرب کشور در اجرای این طرح پیشگام بوده است، تاکید کرد: متقاضیان باید در اسرع وقت اقدام به دریافت معرفی‌نامه و ثبت نام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه نخستین برخورد هر مسافر و توریست پس از ورود به شهر با رانندگان تاکسی است، خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح علمی رانندگان تاکسی سهم به سزایی در ارتباط کلامی آنها با توریست‎ها و تقویت حوزه گردشگری شهرستان بروجرد دارد.

پایان پیام

 

کد خبر : 3786 ساعت خبر : 11:42 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3786
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات