حضور پررنگ ابتکار در رادیو جوان

رادیو جوان این روزها کاملا یک رادیوی محیط زیستی است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، خانم دکتر ابتکار طی روزهای گذشته حضور پررنگی در این شبکه رادیویی داشته است. نخستین حضور دکتار ابتکار در برنامه‌های رادیو جوان پس از تغییران دی‌ماه ۹۳ در رادیو، مربوط به برنامه «چارسو» است. پس آن در برنامه «تاغ» و بعد در برنامه‌های «پیشخان عصر» مورخ ۳ شهریور و «جوان ایرانی سلام» مورخ ۴ شهریور.

خانم ابتکار در عصر روز سوم و صبح روز چهارم شهریور مهمان تلفنی رادیو جوان بود. حضور خانم ابتکار در برنامه پیشخان عصر در حالی اتفاق افتاد که خبررسانی گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها انجام شده بود و مخاطبان تلفن‌های بسیاری به برنامه کردند و بعد از آن کاربران در استان‌های زاگرس‌نشین در واکنش به سخنان خانم ابتکار به اینستاگرام ایشان رفتند و برخی از حرف‌هایشان را نقد کردند. پیشخان عصر که به‌طور تخصصی رویکردی محیط زیستی دارد حتی در هفته محیط زیست به دنبال گفت‌وگو با خانم ابتکار نبود و تریبون را در اختیار کارشناسان و معاونان ایشان قرار دارد.

هفته دولت اما فرصت مناسبی برای حضور دکتر ابتکار در پیشخان عصر بود. پرسش‌های متعدد و تخصصی برنامه، لید و مقدمه‌ای که برای گفت‌وگو طرح شد و تلفن‌هایی که به عنوان پرسش پخش شد یک گفت‌وگوی ۲۵ دقیقه‌ای را رقم زد. سخنان دکتر ابتکار در پیشخان عصر بازتاب مناسبی در فضای مجازی و میان کارشناسان محیط زیست داشت. ادامه این نقدها در دیدار فعالان فضای مجازی و روزنانه‌نگاران محیط زیست در روز جمعه ۶ شهریور با خانم ابتکار خواهد بود. جایی که برنامه‌سازان پیشخان عصر هم حضور خواهند داشت.

بعد از پیشخان عصر به فاصله‌ کمی دوباره خانم ابتکار در رادیو جوان حضور یافت. این بار در «جوان ایرانی سلام». گرچه مجری این برنامه پرسشی از خانم ابتکار طرح نکرد و درخواست کرد خودشان سه نکته درباره حوزه‌ی کاری‌شان بگویند اما بخش پایانی سخنان ایشان ناظر بر همان چیزی بود که در پیشتر در پیشخان عصر گفته بودند.

آیا خانم ابتکار در روزهای آتی باز هم در رادیو جوان حضور خواهد داشت؟

پایان پیام

گزارش‌گر: محمد پورخداداد

کد خبر : 4003 ساعت خبر : 11:09 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=4003
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات