صدرنشینی خیبر با غیرت لری

به گزارش پایگاه خبری گلونی، خیبر تا ساعاتی قبل از بازی خوش‌بین ترین هوادار خیبر هم امیدی به بازی امروز نداشت.این تیم با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می‌کرد.مسمومیت نیمی از بازیکنان این تیم در صبح امروز نگرانی‌های فراوانی را برای کادر فنی به وجود آورده بود.

اما با تلاش کادر پزشکی و غیرت بازیکنان تا حدود زیادی بر این مشکل غلبه کردند تا خیبر بتواند با ترکیب کامل به مصاف ماشین‌سازی بروند.

بازی در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه آغاز شد.از همان ابتدا بازی تیم میزبان با توپ پر به میدان امده بود.ماشین‌سازی توانست در دقایق ۷ و ۲۵ بازی ۲ بار دروازه خیبر را باز کند تا شوک بزرگی به این تیم وارد آورد.بعد از گل دوم میزبان کادر فنی خیبر توانست بازی تیم را متعادل کند.تا اینکه فرزاد محمدی در دقیقه ۳۰ یکی از گل‌ها را جبران کرد.اما باز هم این ماشین‌سازی بود که توانست گل سوم خود را در دقیقه ۳۷ وارد دروازه خیبر کند.

در نیمه دوم خیبر متحول شده‌ای به میدان آمد.این تیم موفق شد ۳ دقیقه طوفانی داشته باشد و در دقایق ۵۳ و ۵۶ توسط مهدی عبدی و علی صدرا بازیکن کهنه‌کار فوتبال لرستان نتیجه بازی را به تساوی بکشاند.

در نهایت دو تیم امتیاز‌های این بازی را تقسیم کردند.با این نتیجه خیبر خرم‌آباد به صدر جدول رسید و امیدوارتر به بازی‌های آینده فکر خواهد کرد.

خیبر خرم‌آباد
باشگاه فوتبال خیبر خرم‌آباد یک باشگاه فوتبال ایرانی واقع در شهر خرم‌آباد است که در سال ۱۳۶۳ تأسیس شده‌است. این باشگاه هم‌اکنون در لیگ دسته یک فوتبال ایران بازی می‌کند.
این باشگاه در طول حیات خود تنها یک بار در جام قدس ۶۹–۱۳۶۸، موفق به حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران شده‌است.
همچنین، تیم خیبر در سال ۱۳۶۵ موفق به حضور در فینال مسابقات جام حذفی شد که در آن بازی با نتیجه ۲–۰ برابر ملوان بندر انزلی مغلوب شد و به مقام دوم جام حذفی در آن سال دست یافت. خیبر پیش از بازی پایانی، در بازی نیمه‌نهایی همین مسابقات توانست تیم پرسپولیس تهران را با دو گل که یکی از آن‌ها در میانه میدان روانه دروازه این تیم شد، از پیش رو بردارد. باشگاه خیبر خرم‌آباد در آبان ۱۳۹۹ با خرید امتیاز لیگ یکی باشگاه فوتبال اروند خرمشهر در فصل ۱۳۹۹–۱۴۰۰ لیگ آزادگان شرکت می‌کند.

کد خبر : 3811 ساعت خبر : 6:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3811
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات