میلاد درخشانی و آلبوم جدید

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از مهر، مراسم رونمایی از تازه‌ترین آلبوم میلاد درخشانی نوازنده، آهنگساز و خواننده موسیقی پنجشنبه ۲۶ شهریور ماه در شهر کتاب فرشته برگزار می‌شود.
تازه‌ترین آلبوم میلاد درخشانی نوازنده، آهنگساز و خواننده موسیقی کشورمان با عنوان «افشارستان» پنجشنبه ۲۶ شهریور ماه ساعت ۱۷ با حضور تعدادی از مخاطبان و هنرمندان در فروشگاه شهرکتاب فرشته رونمایی می‌شود.

آلبوم «افشارستان ۲» ساخته میلاد درخشانی جدید‌ترین اثر موسیقایی این هنرمند بعد از انتشار آلبوم «اشارات نظر» است که در قالب هفت قطعه بی‌کلام با نام‌های تنهایی، تا رهایی، سفر، اشک را زیست، اینجا می‌ا تو هم افسرده می‌شوی، مکاشفه قبل از طوفان و از تو تا من سکوت روانه بازار موسیقی شده است.

در توضیح این آلبوم آمده است: «افشارستان تعاملی است در موسیقی و آهنگسازی. تعاملی که محصول دیدگاه موسیقایی نوازندگان جوان و خوش ذوق است. پیکره اصلی آلبوم، برگرفته از موسیقی دستگاهی ایرانی است که با آهنگسازی میلاد درخشانی به سمع می‌رسد. اینکه چند ساز با ریشه غیر مشترک هم صدا شوند موضوع جدیدی نیست ولی اینکه چطور تنظیم شود یا از چه سازبندی بهره گیری شود و در کل دغدغه آهنگسازش چه باشد بسیار حائز اهمیت است. افشارستان نمونه مطلوبی از موسیقی تجربی است.»

مراسم رونمایی از آلبوم «افشارستان ۲» پنجشنبه ۲۶ شهریورماه ساعت ۱۷ با حضور هنرمندان و نوازندگان اثر در شهرکتاب فرشته به آدرس تجریش خیابان شهید دربندی، نرسیده به چهارراه حسابی شماره ۳۲ برگزار می‌شود.

پایان پیام

کد خبر : 4986 ساعت خبر : 2:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=4986
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات