وعده کمک دو میلیاردی استانداری به خیبر

استاندار لرستان می‎گوید: با چنگ و دندان برای تیمداری در این استان پول جمع می‎کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، هوشنگ بازوند در دیدار با بهرام شفیع و حمید بخارایی رئیس و دبیر فدراسیون هاکی، علی‎یاور عزیزپور مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و رئیس هیأت هاکی استان و ملی‎پوش‎های لرستانی این رشته‎ی ورزشی اظهار کرد: ورزش امروزه نیازمند اسپانسر است و این کار عموماً توسط بخش خصوصی انجام میشود که متأسفانه این بخش در لرستان جان ندارد.

وی با اشاره به حضور چندین سرمایه‎گذار بخش خصوصی در لرستان، بیان کرد: خیلی جرأت نمی‎کنیم هزینه‎ی تیمداری را به آنان واگذار کنیم، چون ابتدا باید بگذاریم جان بگیرند و بعد از چند سال آنها را به تیمداری ترغیب کنیم.

بازوند در پاسخ به صحبت رئیس فدراسیون هاکی برای کمک استانداری به تیم هاکی لرستان برای حضور در لیگ برتر، تأکید کرد: با توجه به ضعف بخش خصوصی در استان باید از پول دولتی استفاده کنیم که این کار هم شرایط خاص خودش را دارد. تیم فوتبال خیبر در لیگ دسته اول حضور دارد و بنده باید ۲ میلیارد تومان برای آنها فراهم کنم و این انتظار به‎حقی است که ورزشکارها دارند و من هم باید این کار را انجام دهم.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه شنیده‎ام برای حضور در لیگ برتر هاکی ۱۰۰ میلیون تومان نیاز است، گفت: بنده این پول را به مدیرکل ورزش و جوانان می‎دهم و دکتر عزیزپور باید این پول را به هیأت هاکی بدهد که وی باید در این زمینه همکاری لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه با چنگ و دندان این پول‎ها را برای کمک به ورزش استان فراهم می‎کنم، خاطرنشان کرد: بنده قبلاً باشگاه‎داری کرده و موسس باشگاه مس کرمان بوده‎ام اما شرایط در لرستان به سبب نبود صنایع قوی و بخش خصوصی با بقیه جاها فرق می‎کند.

ژایان ژیام

کد خبر : 4657 ساعت خبر : 8:18 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=4657
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات