«پنجاه کیلو آلبالو» شهریورماه کلید خواهد خورد

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، در پی انصراف شهرام شاه‌حسینی از ساخت فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» تهیه کننده این فیلم در عین حال تاکید کرد که این فیلم شهریور ماه کلید خواهد خورد.

محمد شایسته درباره سرنوشت ساخت فیلم «پنجاه کیلو آلبالو» گفت: حتما شهریور ماه فیلم را کلید می‌زنیم و کارگردان جدید آن در یکی دو روز آینده مشخص می‌شود.

او در پاسخ به این پرسش که چرا شهرام شاه حسینی از ساخت این فیلم انصراف داده است‌، توضیح داد: خیلی علاقه‌مند به همکاری با ایشان بودم اما متاسفانه نشد و امیدوارم به زودی در فیلم دیگری با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

شایسته درباره وضعیت نمایش فیلم «خانه دختر» که پیش از این با کارگردانی شهرام شاه‌حسینی در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده بود‌، گفت: نسخه جدیدی از فیلم را به شورای نظارت و ارزشیابی ارائه داده‌ایم و قول داده‌اند که این فیلم اکران شود اما هنوز زمان دقیق اکران آن مشخص نیست.

پیش از این قرار بود فیلم«پنجاه کیلو آلبالو» که فیلمنامه آن توسط مانی حقیقی نوشته شده است‌، با کارگردانی شهرام شاه حسینی ساخته شود اما این کارگردان جوان از ساخت این فیلم انصراف داد و اعلام کرد علاقه‌ای ندارد تا درباره انصرافش توضیح بدهد.

پیش‌تر نیز قرار بود مانی حقیقی خودش این فیلم را بسازد.

پایان پیام

خلاصه داستان

داستان از مجلس عروسی مرجان (مونا احمدی) آغاز می‌شود. در میانه‌های عروسی مأموران برای دستگیری داماد خلافکار (سروش صحت) وارد می‌شوند و میهمانان هم فرار می‌کنند. در این میان ریختن آب آلبالو روی پیراهن داوود گرامی (ساعد سهیلی) باعث می‌شود تا دوست داوود، مجید (علی صادقی)که خیال می‌کند او تیر خورده لباس‌های او را در بیاورد و او را به داخل اتاق ببرد، آیدا صوفی (هستی مهدوی فر) هم تصادفاً به همان اتاق می‌رود و یک مأمور آن‌ها را باهم می‌بیند مرجان در اتاق را قفل می‌کند تا داماد خلافکار نتواند فرار کند، داوود که نمی‌تواند از اتاق خارج شود تا لباس‌های خود را به تن کند یک مانتو زنانه می‌پوشد و از خانه خارج می‌شود، او سوار ماشین آیدا می‌شود ماشین آن‌ها با ماشین پلیس تصادف می‌کند و مأموران که فکر می‌کنند آن‌ها با هم رابطه داشتند بازداشتشان می‌کنند.

کد خبر : 3981 ساعت خبر : 3:53 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=3981
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات