بفرمایید شام در آرزوی خندوانه

بفرمایید شام در آرزوی خندوانه

به گزارش پایگاه خبری گلونی تیلا پورمان: به جرات می‌توان گفت زمانی آن هم فقط در فصل اول، «بفرمایید شام» پربیننده‌‌ترین برنامه شبکه‌های فارسی زبان بود و حالا به یقین می‌‌توان گفت «خندوانه» پربیننده‌ترین برنامه است با میزان بیننده‌هایی صدها برابر برنامه‌‌های دیگر.

بفرمایید شام در آرزوی خندوانه

عادل فردوسی‌پور هم در برنامه خندوانه با اشاره به همین موضوع گفت که خندوانه کاری کرده است که مردم ماهواره نگاه نکنند. واقعا خندوانه در فصل دوم پربیینده و البته تاثیرگذار بود. میزان مخاطبی که هیچ کدام از برنامه‌های ماهواره‌ تا مدت‌ها به آن نخواهند رسید. از یاد نبریم که خندوانه با رعایت همه مسایل عرفی و شرعی توانست به این مهم دست پیدا کند.

باید منتظر ماند و دید که خندوانه در فصل سوم چه می‌کند اما پیشاپیش معلوم است که انتخاب مردم در زمان پخش خندوانه، ماهواره‌ نخواهند بود. اما آیا تلویزیون فقط با همین یک برنامه می‌تواند به نبرد با آن همه شبکه‌‌ ماهواره‌‌ای ادامه دهد یا خندوانه‌های دیگری رو می‌کند؟ یا اصلا می‌تواند رو کند؟

خندوانه نام برنامه‌ای تلویزیونی به کارگردانی و اجرای رامبد جوان است که در هر قسمت با چهره‌های سرشناس سینما، تلویزیون، ورزش،سیاست و مانند آن در مورد خنده و شادی گفتگو می‌کند. خندوانه برای مدت‌ها در کنار برنامه‌های دیگری مانند دورهمی و … یکی از پر مخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی ایران محسوب می‌شود. این برنامه از هنرمندانِ محبوب و معروفِ دیگر نیز بی‌بهره نمانده و هفته‌ای چند شب یک خنداننده به برنامه می‌آید. همچنین، مهمانان دیگری از میان افراد موفق جامعهٔ ایرانی نیز دارد.

پایان پیام

کد خبر : 6348 ساعت خبر : 11:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6348
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات