ساخت جاده سلامت در بروجرد

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از فارس، شهردار بروجرد از ساخت جاده سلامت در بروجرد خبر داد و گفت: این اقدام در سایه همکاری شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجرد اجرایی می‎شود.

منوچهر یوسفی امروز  با بیان اینکه میدان آیت الله بروجردی مکان مناسبی برای اسکان مسافران نیست، افزود: بر این اساس و در راستای کیفیت‎بخشی به خدمات قابل ارائه به مسافران، شهرداری بروجرد دو برنامه را در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول یادآور شد: یکی از برنامه‎های یاد شده تملک زمین و احداث ساختمان در محدوده میدان آیت‌الله بروجردی با هدف ایجاد استراحتگاه و اسکان مسافران است.

یوسفی از پیش‎‏بینی شهرداری بروجرد در خصوص نقش بازدارنده این اقدام در ورود مسافران به شهر بروجرد خبر داد و خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از تحقق این احتمال برنامه‎ریزی‎هایی صورت گرفته است.

وی افزود: در صورت ایجاد دوربرگردان در محور کمربندی بروجرد در محل پل اسلام آباد و هدایت مسافران به باغ بیرجندی می‌توان مانور خوبی در زمینه تحقق هدف ورود مسافران به مرکز شهر بروجرد فراهم کرد.

ساخت جاده سلامت در بروجرد

شهردار بروجرد اظهار کرد: ایجاد مکانی به عنوان محل اسکان و استقرار مسافران در مجموعه باغ بیرجندی علاوه بر تقویت خدمات رسانی به آنها و بهسازی و آسفالت خیابان دکتر آیتی که در مجاورت آن تعریف شده است، راه را برای ورود مسافران به میدان امام حسین(ع) و دیگر نقاط شهر بروجرد هموار می‎کند.

وی تاکید کرد: برنامه‎ریزی در خصوص اجرای برنامه‎های یاد شده در نهایت چند هدف را به دنبال دارد که از آن جمله می‎توان به زمینه‎سازی برای ورود مسافران به مرکز شهر بروجرد و افزایش سطح ایستایی آنها در این شهرستان اشاره کرد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به احداث جاده سلامت در این شهرستان اشاره و عنوان کرد: این اقدام در سایه همکاری شهرداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجرد اجرایی می‎شود.

یوسفی با اشاره به اینکه جاده سلامت بروجرد به طول ۱٫۵ کیلومتر احداث می‎شود، ادامه داد: علاوه بر تعبیه لاین‎های جداگانه پیاده‎روی و دوچرخه‌سواری، دو ایستگاه نیز در ابتدا و انتهای مسیر با هدف استقرار دوچرخه‏‌ها در آن ایجاد می‏‎شود.

وی اضافه کرد: در مسافت رفت و برگشت این جاده یک لاین با عرض ۷ متری و با کاربری پیست دوچرخه سواری تعریف شده و قرار است‌ به وسیله کفپوش‎های لاستیکی پوشانده شود، تا از وارد آمدن صدمه به دوچرخه‎سواران جلوگیری شود.

پایان پیام

 

کد خبر : 5505 ساعت خبر : 7:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=5505
اشتراک در نظرات
اطلاع از
1 دیدگاه
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

سلام جاده سلامت چغا اگر منتهی به پل تاریخی قلعه حاتم باشه عالی میشه من خودم اونجاباغ دارم میبینم این همه مسافرخارجی که میان ولی متاسفانه راه عبورو مسیر خوبی وجود نداره و حتی من خودم ۱۰۰۰مترپایین تراز پل قلعه حاتم پل زدم ولی اگر جاده قلعه شمسی کنلررودخانه تا مل تاریخی قلعه حاتم درست واسفالت باشه بهترین مسیر براگردشگران داخلی وخارجی میشه