صدور شناسنامه مکانیزه

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از فارس، رئیس اداره ثبت احوال بروجرد گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ۴ هزار و ۲۳۸ جلد شناسنامه مکانیزه برای افراد بزرگ‌سال در این شهرستان صادر شده است.

علیرضا زراسوند اظهار کرد: ثبت واقعه ازدواج در این شهرستان در شش ماهه نخست سال جاری در مقایسه مورد مشابه سال گذشته روند افزایشی هفت درصدی داشته است.

وی عنوان کرد: در مدت یاد شده ۲۰۰۳ واقعه ازدواج در اداره ثبت احوال بروجرد به ثبت رسیده است، حال آنکه این آمار در مدت مشابه سال گذشته یک‌هزار و ۸۵۰ واقعه ازدواج بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال بروجرد ادامه داد: ثبت واقعه طلاق در شش ماهه نخست سال جاری با کاهشی ۹ درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته از ۴۳۵ مورد به ۳۹۳ مورد رسیده است.

زراسوند به ثبت ۳ هزار و ۵۸ واقعه ولادت در مدت یاد شده در شهرستان بروجرد اشاره و خاطرنشان کرد: این میزان با کاهش سه درصدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته مواجه بوده است.

وی تاکید کرد: ثبت واقعه ولادت و طلاق در مدت قانونی در این شهرستان به ترتیب ۹۹٫۷ و ۹۹٫۵ درصد بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال بروجرد با اشاره به ثبت ۸۷۸ واقعه وفات در شش ماه نخست سال گذشته، یادآور شد: این میزان در مدت یاد شده سال جاری با کاهش ۱۳ درصدی به ۷۵۹ مورد رسیده است.

زراسوند خاطرنشان کرد: همچنین در مدت یاد شده وقایع دو قلو و سه قلو ثبت شده در اداره ثبت احوال بروجرد به ترتیب ۶۴ و دو مورد بوده است.

وی به فراوانی اسامی نوزادان دختر و پسر در شش ماهه نخست سال جاری در این شهرستان اشاره و تاکید کرد: در مدت یاد شده نام‎های امیرعلی، حسین، امیرحسین محمد و محمدطاها به ترتیب ۶۸، ۵۹، ۵۵، ۵۴ و ۴۶ مورد برای نوزادان پسر از سوی والدین این شهرستان انتخاب شده‎اند.

رئیس اداره ثبت احوال بروجرد ادامه داد: همچنین در این مدت فاطمه با ۹۰، زهرا ۵۷، بهار ۳۶، نازنین‌زهرا و یکتا نیز هر کدام با ۳۲ عنوان بیشترین فراوانی را در میان سایر نام‎های نوزادان دختر این شهرستان به خود اختصاص داده‎اند.

زراسوند خاطرنشان کرد: در مدت یاد شده ۷۳ مورد تغییر نام و ۱۴۷ مورد تغییر نام‌خانوادگی صورت گرفته است.

وی با اشاره به ۳۹۷ مورد استعلامات بخش وظیفه و ۳۷۱ مورد سایر ادارات، اظهار کرد: در این مدت همچنین ۲ هزار و ۷۵۸ عدد کارت هوشمند ملی صادر شده است.

پایان پیام

 

کد خبر : 6379 ساعت خبر : 1:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6379
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات