ملاقات با باران کوثری در بیمارستان

ملاقات با باران کوثری در بیمارستان بعد از تصادف در صحنه فیلمبرداری فیلم

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، باران‌ کوثری امروز ۱۸ مهر ماه در نخستین ساعات پس از عمل جراحی‌اش در بیمارستان میزبان هنرمندان و حجت‌الله ایوبی (رییس سازمان سینمایی) بود.

از جمله هنرمندانی که در بیمارستان دی حاضر شدند می‌توان از همایون شجریان‌،نوید محمدزاده،‌ هومن سیدی‌،محمد اطبایی ، محمد رضایی راد، بهنوش طباطبایی‌ و… نام برد.

همسر حجت‌الله ایوبی نیز در این عیادت او را همراهی می‌کرد.

این بازیگر که روز گذشته سر فیلمبرداری فیلمی تصادف کرد، امروز ۱۸ مهرماه تحت عمل جراحی قرار گرفت و به گفته خانواده‌اش این عمل با موفقیت انجام شد.

رخشان بنی‌اعتماد مادر باران کوثری درباره وضعیت حال او به ایسنا توضیح داد: حال باران خوب است و خوشبختانه عمل جراحی با موفقیت انجام شده است اما فعلا باید چند روزی در بیمارستان بماند تا بهبودی کامل حاصل شود.

به گزارش ایسنا،‌ باران کوثری در حال حاضر در بخش عمومی بستری است.

او سال گذشته سیمرغ بلورین بهترین بازیگری زن را برای بازی در فیلم «کوچه ‌بی‌نام» دریافت کرد.

زندگی‌نامه باران کوثری

باران کوثری ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و دانش‌آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش‌آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است.

کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان (۱۳۷۶) توانایی‌هایش را به عنوان بازیگر صحنه نیز به ثبت رسانده‌است. او در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان (۱۳۸۱)، یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه بود.

سال ۱۳۸۵ از طرف خوانندگان هفته‌نامه چلچراغ برای دریافت نشان محبوبیت این نشریه انتخاب شد و سرانجام در بهمن ماه همین سال با کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر

پایان پیام

 

کد خبر : 6002 ساعت خبر : 7:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6002
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات