نشست خبری جشنواره فیلم فجر بعد از عاشورا

نشست خبری جشنواره فیلم فجر بعد از عاشورا

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حیدری دبیر جشنواره فیلم فجر در خصوص نحوه برگزاری جشنواره امسال با تغییر مدیریتی و اجرایی آن گفت: اتفاقات خوبی در حوزه برنامه برگزاری جشنواره فیلم فجر افتاده است و تیم اجرایی ظرف چند روز آینده معرفی خواهند شد.

وی افزود: پس از پایان دهه اول ماه محرم اولین نشست مطبوعاتی جشنوره فیلم فجر را خواهیم داشت که کل برنامه‌های اجرایی جشنواره‌ و هیات انتخاب و آئین و مقررات جشنواره‌ به اطلاع رسانه‌ها می‌رسد کار اجرایی جشنواره‌ سی و چهارم از چند ماه قبل آغاز شده است و چند روز دیگر مدیر روابط عمومی آن معرفی خواهد شد. دبیر جشنواره فیلم فجر هم چنین اظهار داشت: پس از معرفی مدیر روابط عمومی جشنواره فجر مدیران بخش‌های دیگر پس از دهه اول محرم معرفی می‌شوند.

وی عنوان کرد: تغییرات زیادی در جشنواره فجر رخ داده است و ضمن احترام به زحمات نیروهای جشنواره‌های گذشته امسال از نیروهای جدید تازه نفس و با تجربه در حوزه اجرایی جشنواره استفاده خواهیم کرد ان‌شاء الله این اقدام بستری باشد برای نیروهای علاقه‌مند به این عرصه که برای اجرای جشنواره‌ به کمک ما بیایند.

نشست خبری جشنواره فیلم فجر بعد از عاشورا

حیدری در خصوص برگزاری جشنواره‌های سینمایی در استان‌های کشور اظهار داشت: این سومین دوره جشنواره‌ فیلم‌های ویدئویی یاس و خوشبختانه دومین دوره‌ای بود که این جشنواره خارج از تهران برگزار می‌شد.

وی بیان کرد: تمرکز زدایی این جشنواره‌ها از تهران و انتقال آن به شهرستان‌ها می‌تواند اتفاق بسیار خوبی باشد این نقد به جشنواره‌ها سینمائی همیشه وارد است که همه جشنواره‌های در تهران و مرکز کشور برگزار می‌شود اما انتقال جشنواره‌ها به شهرستان‌ها می‌تواند برای سینما و سینما‌گران کشورمفید باشد.

حیدری با اشاره به جشنواره‌های کودک و نوجوان و برگزاری آن‌ها در شهرستان‌ها گفت: این رویداد‌ها موثر هستند و همانطور که گفتم انتقال آن‌ها به شهرستان‌ها باعث افزایش روحیه هموطنان ما در شهرستان‌ها می‌شود.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

برای تبلیغ در گلونی کلیک کنید.

پایان پیام

کد خبر : 6201 ساعت خبر : 1:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6201
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات