نگرانی ذوالفقارنسب

پایگاه خبری گلونی، ارژنگ حاتمی: آینده‌‏نگری هم حد و اندازه‏‌ای داره، واقعا نمی‏‌دونیم چرا بعضی از افراد این ‏قدر نگران روزهای آتی هستن؛ ذوالفقارنسب گفته: «نگران تیم‏‌ ملی در مرحله بعد هستم.»
بالاخره قدیمی‏‌ها یک چیزی می‏‌دونستن که گفتن: «چو فردا شود فکر فردا کنیم.»، بعدشم، آقای ذوالفقارنسب، حالا بذار تیم‏ ملی از این گروهش بالا بره، بعد نگران شو. اصلا شاید دیدی تیم ملی از گروهش بالا نرفت و نگرانی شما برطرف شد.

چند روزی بود خبری از کرار در خبرها نبود و ما کم‏کم داشتیم نگران می‏‌شدیم. اما امروز با خوندن این خبر که، کرار گفته: «تا زمانی که مشکل مسکنم حل نشه در تمرینات شرکت نمی‏‌کنم.» خیال‌مون راحت شد که مشکلی برای ایشون بوجود نیومده. از همین‏ جا هم از مسئولان ورزشی می‏‌خوایم علاوه بر مسکن، بقیه درخواست‌‏های ایشون رو هم رفع کنن تا فردا دوباره نشنویم که بگه: «تا واسم ماشین نخرین نمیام تمرین.» و یا «پلی‏‌ا‌ستیشن هم می‌خوام، نخرین بی‏‌خیال تیم می‏‌شم.» و یا «اون کفش ورزشی صورتیه رو می‏‌خوام، یا می‏‌خرین یا برمی‏‌گردم عراق.»

همیشه افرادی هستن که وقتی آدم خوشحاله میان و ضدحال می‌‏زنن. سهراب بختیاری‏‌زاده گفت: «گرفتن یک امتیاز از عمان خوشحالی نداره.» خب آقای بختیاری‏‌زاده، واقعا فکر کردی ما خودمون نمی‌‏دونیم این مسئله رو؟ یعنی ما نمی‌‏دونیم تیم عمان در چه حدیه؟ خب بذار خوش باشیم با همین یک امتیاز دیگه. از این خوشحالی‏‌های الکی که مثلا قهرمان جهان شدیم.

رجب‌زاده -هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان- گفت: «حوصله ما از تعطیلی‌های لیگ سر رفته.»؛ خب حوصله ما هم سر رفته، اما نمیایم توی خبرگزاری‏‌ها بگیم که. شما هم بشین مثل ما پلی‏‌ا‌ستیشن بازی کن و به «پو» غذا بده؛ چندتا از این نرم‏افزارها هم رو گوشیت نصب کن؛ اون وقت عمرا دیگه حس تمرین رو هم داشته باشی، چه برسه به فوتبال.

حسن تفتیان، سریع‌ترین مرد ایران گفته: «از تنهایی تلاش‌کردن خسته‌ام .» آقا خب سرعت شما زیاده کسی نمی‏‌تونه پا به پات تلاش کنه؛ بگیم از «میگ‏‌میگ» دعوت کنن برای تلاش کردن همراه با شما؟

پایان پیام

کد خبر : 6078 ساعت خبر : 9:42 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=6078
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات