گلونی در روز چهارم نمایشگاه مطبوعات

گُلوَنی در روز چهارم نمایشگاه مطبوعات – در چهارمین روز نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری غرفه گلونی میزبان برخی هنرمندان بود.
دکتر محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، اسماعیل دوستی عضو شورای شهر تهران، مهندس بازوند استاندار لرستان، مسلم علیپور نوازنده و آهنگساز، آرش میراسماعیلی قهرمان سابق جودوی جهان و نایب رییس فدراسیون جودو و کوراش کشور و مشاور رییس فدراسیون جهانی کوراش، محمد قربانی تهیه کننده پیشکسوت رادیو، ایمان خاکسار طراح و گرافیست،فریده بزنی بیرانوند مشاور معاون وزیر ورزش و جوانان، حجت‌الاسلام هادی قبادی مدیرکل مراکز و اماکن منتسب به امام خمینی (ره)از جمله مهمانان غرفه گلونی بودند.

عکس‌های مربوط به این روز نمایشگاه را ببینید.
عکس‌ها از انوشه میرمجلسی است.

گُلوَنی در روز چهارم نمایشگاه مطبوعات

 

آشنایی با محمدباقر نوبخت

محمدباقر نوبخت حقیقی (زادهٔ ۲ فروردین ۱۳۲۹ رشت) سیاستمدار، اقتصاددان، مدرس دانشگاه و مدیر ارشد اجرایی ایرانی است، که هم‌اکنون به‌عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و دبیرکل حزب اعتدال و توسعه فعالیت می‌کند.

وی دارای مدرک دکتری اقتصاد از دانشگاه پیزلی و همچنین دکتری مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (تهران) است. وی فعالیت شغلی خود را از اواخر دهه ۱۳۵۰ در آموزش و پرورش رشت، آغاز کرد. نوبخت برای چهار دوره پی در پی، در ادوار سوم، چهارم، پنجم و ششم مجلس شورای اسلامی، به عنوان نماینده رشت در مجلس حضور داشت. وی پیش از دولت یازدهم، به‌عنوان معاون پژوهش‌های اقتصادیِ مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام فعالیت می‌کرد.

در خلال انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۸۴ نوبخت، سخنگوی ائتلافی با عنوان «ائتلاف نهم برای فردایی بهتر» را بر عهده داشت. این ائتلاف از چند حزب و گروه چون حزب کارگزاران سازندگی و حزب اعتدال و توسعه تشکیل شده بود، که حامی اصلی ورود اکبر هاشمی رفسنجانی به انتخابات ریاست جمهوری و در اصل، ستاد انتخاباتی غیررسمی او محسوب می‌شد و در پوشش دعوت از هاشمی به نوعی تبلیغات انتخاباتی زودهنگام را به نفع او آغاز نموده بود.

پایان پیام

 

کد خبر : 7997 ساعت خبر : 0:34 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=7997
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات