اجازه هست سرم رو محکم بکوبم به میز؟

پایگاه خبری گلونی، ارژنگ حاتمی: در برنامه ۹۰ محمد نوازی به عنوان دومین بازیکن در پست هافبک راست فوتبال ایران انتخاب شد. در این رای‌گیری مهدوی‌کیا اول شد. نوازی در این باره گفت: فردوسی‌پور طوری حرف می‌زنه که به مخاطب خط می‌ده و مدعی شد: «استقلالی‌ها برنامه نود رو تحریم کردن و در نظرسنجی‌ها رای نمی‌دن.»
ما هم صحبت‌های نوازی رو به شدت تایید می‌کنیم. مگه تا حالا ندیدین که عادل از میهمونش بپرسه: «به کی رای دادی؟» و بعد وقتی مهمان برنامه بگه: «گزینه ۱۰» عادل بگه: «گزینه ۱۵ هم بد نیست ها، اگه من بودم به گزینه ۱۵ را می‌دادم.» و وقتی میهمان برنامه بگه: «ولی من به گزینه ۱۰رای می‌دم.» عادل بگه: « اجازه هست سرم رو محکم بکوبم به میز؟، اجازه می‌دی قانع نشده باشم؟»

یک شوخی بی‌مزه
«حرف‌‌نشنوی بازیکنان از کادر فنی» … چیه؟ چرا این‌طوری نگاه می‌کنین؟ این شوخی جدید بود. خنده‌دار نبود؟
مربی سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: «حرف‌‌نشنوی بازیکنان از کادر فنی یک شوخیه.»
البته شاید دلیل اینکه شما از این شوخی خوش‌تون نیومد این باشه که شوخیش بیش از اندازه تخصصی بوده، لابد خود والیبالیست‌ها به این شوخی‌ها می‌خندن.
اجازه بدین چند بار دیگه امتحان کنم: «حرف‌‌نشنوی بازیکنان از کادر فنی»، «حرف‌‌نشنوی بازیکنان از کادر فنی» … وجدانا شوخی بیمزه‌ایه، اصلا هم خنده‌دار نیست.

این تعریف بود یا تخریب؟
سرمربی اینتر به خاطر پیروزی بازیکنانش در جام حذفی ایتالیا از خوشحالی گفته: «بازیکنانم شبیه فیات ۵۰۰ هستن.»
یکی هم نیست به آقای «مانچینی» بگه آخه عزیز من، این تعریف بود یا تخریب؟ فیات ۵۰۰ فوقش ۸۵ میلیون تومن می‌ارزه، یعنی واقعا ارزش بازیکن‌های شما ۸۵میلیونه؟ اینجا توپ‌جمع‌کن‌هامون هم بیشتر از ۸۵میلیون می‌گیرن؛ بعدشم، اگه بازیکن‌های شما فیات۵۰۰هستن، پس ما هم باید بگیم که بیشتر بازیکن‌های لیگ برتریمون پورشه هستن.

سقوط به لیگ یک همیشه هم بد نیست
اصولا آدم به امید زنده است و امیدوار بودن خیلی عنصر مهمیه. یکی از مدافعان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفته: «مطمئن باشد سیاه‌جامگان در لیگ برتر می‌مونه.» به هر حال رفتن به لیگ پایین‌تر همیشه هم بد نیست؛ تیم‌های سقوط کننده این شانس رو دارن که سال بعد قهرمان بشن، البته در لیگ یک.

شکست‌نفسی در حد تیم‌ملی
ما که سر از کار تیم‌های فوتبال در نیاوردیم. از یک طرف پرسپولیسی‌ها بعد از یکی دوتا برد و با اینکه در رده ششم جدوله، می‌گن ما امسال قهرمان می‌شیم و از طرف دیگه سرمربی تیم فوتبال پیکان که الان صدرنشین لیگ یکه، گفته: «هنوز هم می‌گویم پیکان مدعی صعود نیست.» یعنی شاید تیمشون در حد تیم ملی نباشه، منتها شکست‌نفسی‌شون در حد تیم‌ملیه.

پایان پیام

کد خبر : 10222 ساعت خبر : 3:05 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=10222
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات