توقف لیزینگ در اراک

رویدادهای استان مرکزی در دومین روز آذرماه ۱۳۹۴:

صنعت:

تسنیم نوشت آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ظهر امروز در جمع مدیر عامل و کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی گفت: اعطای تسهیلات کم‌بهره و کارشناسی نشده چاره خروج از رکود نیست. امام جمعه اراک تصریح کرد: صنعتگران باید تولید با کیفیت را راه خروج از رکود بدانند چرا که دادن تسهیلات کم بهره و بدون کارشناسی صنعت را از رکود خارج نمی‌کند.

آموزشی:

تسنیم نوشت کیانوش امینی معاون پیشگیری بهزیستی استان مرکزی پیش از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با مسئولان آموزش و پرورش و مدیران و مربیان مدارس با اشاره به طرح آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌ها اظهار داشت: این طرح قرار است با آموزش ۴ مشاوره ژنتیک، دانستنی‌‌های دوران بارداری، پیشگیری از مشکلات عضلانی و اسکلتی و پیشگیری از عقب ماندگی ذهنی در مدارس منتخب  دوره ی دوم متوسطه انجام شود.

اجتماعی:

تسنیم نوشت سرهنگ نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: فعالیت شرکت غیرقانونی لیزینگ خودرو در اراک متوقف شد. سرهنگ حسینی گفت: در پی تحقیقات پلیس به منظور جلوگیری از فعالیت غیر قانونی شرکت‌ها، ماموران دریافتند که فردی تحت عنوان شرکت لیزینگ خودرو فعالیت‌های غیرقانونی و بدون مجوز در رابطه با خرید و فروش خودرو در اراک انجام می‌دهد. حسینی خاطر نشان کرد: بر اساس دستور مقام قضایی، دفتر محل کار متهم نیز پلمپ و ادامه تحقیقات با همکاری دستگاه قضا در حال پیگیری است.

ورزشی:

خبر فارسی نوشت در شانزدهمین هفته لیگ دسته اول فوتبال کشور جام آزادگان تیم فوتبال آلومینیوم اراک با گل‌های دقایق ۲۵ و ۲۸ جواد مولایی و گل دقیقه ۸۶  رضا سلیمانی ۳ بر صفر شهرداری اردبیل را شکست داد.

پایان پیام.
گزارشگر: علی اکبر مجد‌ راد

کد خبر : 8861 ساعت خبر : 9:35 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8861
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات