نجف آباد فراتر از حدانتظار

دانشگاه: چند دانشگاه‌ پراهمیت کشور که از قطب‌های علمی کشور به‌حساب می‌آیند، همچنان پس از گذشت حدود ۲ سال روی ثبات مدیریتی را به خود ندیده و همچنان کلید اداره آنها در دست سرپرست است؛ در چنین شرایطی، بی‌ثباتی در برنامه‌ریزی کاملاً مشهود است. موضوع پیشرفت علمی و جایگاه مراکز آموز عالی و دانشگاه‌ها از آن دست موضوعاتی است که هیچ‌یک از آحاد جامعه یا گروه‌های نخبگانی نسبت به لزوم تقویت توان کشور در این چارچوب‌ها تردیدی ندارند.

سلامت: عضو هیئت ارزیابی دانشکده‌های پرستاری وزارت بهداشت، امکانات و تجهیزات دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد را کم‌نظیر و فراتر از حد انتظار عنوان کرد. این هیئت که متشکل از فریبا طالقانی، رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و عضو بورد پرستاری ایران، علی محمدی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، حیدر علی عابدی، عضو شورای راهبردی پرستاری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان و ذکریا مرادی، کارشناس و هماهنگ‌کننده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بود، دانشکده پرستاری و مامایی واحد نجف‌آباد را از جنبه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فضای فیزیکی، آزمایشگاه‌ها، سالن آموزش مهارت‌های بالینی و وضعیت اعضای هیئت‌علمی مورد ارزیابی و بررسی قراردادند.

ورزشی: مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: «پس از بازی با سپاهان و پدیده با یحیی گل‌محمدی برای برنامه باشگاه در فصل نقل و انتقالات صحبت می‌کنیم.» سعید آذری با ابراز رضایت از وضعیت تیم فوتبال ذوب‌آهن اظهار کرد: «خوشبختانه شرایطمان در جدول رده‌بندی خوب است و بازیکنان انگیزه بالایی دارند و هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم. علی‌رغم اینکه در بازی با صبای قم ۵ بازیکن امید، یک بازیکن بزرگسال و دو بازیکن لبنانی ما به‌تازگی از تیم ملی بازگشته بودند و شادابی لازم را نداشتند توانستیم یک امتیاز با ارزش را از صبای قم بگیریم که این امتیاز می‌تواند در روزهای حساس کمک‌حال ما شود. بازی ما مقابل صبا نویدبخش این بود که روزهای خوبی را در آینده خواهیم داشت.»

اجتماعی: فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: «پلیس مبارزه با مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته ۲ باند قاچاق مواد مخدر منهدم و یک تن تریاک، حشیش و مرفین را توقیف کردند.» سردار عبدالرضا آقاخانی در زمینهٔ کشف مواد مخدر در اصفهان اظهار داشت: «در ادامه طرح‌ها و مأموریت‌های مقابله با باندهای قاچاق مواد مخدر‌، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از ورود یک محموله بزرگ مواد افیونی به استان اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.» وی افزود: «در ادامه یک دستگاه تریلر که در پوشش حمل بار خرما قصد انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به سمت تهران را داشت شناسایی و توسط مأموران متوقف شد.»

پایان پیام

گزارش‌گر: مریم مهران‌راد

کد خبر : 8797 ساعت خبر : 11:08 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=8797
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات