رونمایی از پوستر جشنواره فیلم فجر

به گزارش پایگاه خبری گلونی، پوستر سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر در سالن پاسارگاد هتل اسپیناس محل برگزاری نشست رسانه‌ای این رویداد سینمایی رونمایی شد.
محمد حیدری درباره طراحی پوستر سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر اظهارکرد: معتقدم سیمرغ‌های واقعی جشنواره به عنوان نماد این رویداد سینمایی خود هنرمندان هستند.

  وی یادآور شد: در طراحی پوستر دوره سی‌وچهارم تلاش کردیم بدعتی جدید در جهت گرامیداشت جایگاه هنرمندان بنا گذاریم و امیدواریم این اتفاق در دوره‌های بعدی جشنواره نیز رخ داده و از تصویر دیگر هنرمندان و بزرگان عرصه سینمای کشوردر این راستا استفاده شود.

حیدری همچنین گفت : طراحی پوستر سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر بر عهده مجید برزگر، نقاشی آن بر عهده بزرگمهر حسین‌پور و عکاسی آن بر عهده امیر عابدی بود است.

e88d9073671fef1007b5fb3c3a88ced9

زندگی نامه خسرو شکیبایی

خسرو شکیبایی (زادهٔ ۷ فروردین ۱۳۲۳ در تهران – درگذشتهٔ ۲۸ تیر ۱۳۸۷ در تهران) هنرپیشه سینمای ایران بود. او تحصیلاتش را در رشتهٔ بازیگری در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به پایان برد. تا پیش از انقلاب فقط در عرصهٔ تئاتر و دوبله فعالیت داشت و فعالیت حرفه‌ای در سینما را با بازی در فیلم خط قرمز (مسعود کیمیایی، ۱۳۶۱) آغاز کرد. خسرو شکیبایی در نزدیک به ۴۰ فیلم سینمایی بازی کرد. بازی در نقش حمید هامون در فیلم هامون ساختهٔ داریوش مهرجویی یکی از ماندگارترین نقش‌هایی است که او ایفا کرده‌است.

خسرو شکیبایی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۴۲ با بازیگری تئاتر آغاز کرد. در ۱۹ سالگی برای اولین بار روی صحنه تئاتر رفت و بعد از مدتی به عباس جوانمرد، معرفی و به صورت کاملاً حرفه‌ای بازیگر تئاتر شد. از جمله نمایش‌هایی که وی در آن‌ها ایفای نقش نموده‌است، می‌توان به سنگ و سرنا، همه پسران من، شب بیست و یکم و بیا تا گل برافشانیم اشاره کرد. او چندین نمایش تلویزیونی مانند فیزیکدان‌ها و هنگامه شیرین وصال را هم در کارنامه دارد.

پایان پیام
.

کد خبر : 11142 ساعت خبر : 10:04 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11142
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات