«عادت نمی‌کنیم» تلاشی از یک گروه خوب

کارگردان فیلم «عادت نمی‌کنیم» معتقد است که این فیلم نسبت به «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» اثری متفاوت‌تر است.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، ابراهیم ابراهیمیان درباره این فیلم گفت: «عادت نمی‌کنیم» تلاشی جمعی از یک گروه خیلی خوب است که امیدوارم با مخاطبان ارتباط خوبی برقرار کند. این فیلم درام معمایی-اجتماعی است که نسبت به فیلم قبلیم بسیار متفاوت است.

«عادت نمی‌کنیم»، دومین فیلم بلند سینمایی ابراهیم ابراهیمیان بعد از «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه» است که پیمان جعفری و شهرام اخلاص‌پور تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

فیلمنامه «عادت نمی‌کنیم» را سارا سلطانی و ابراهیمیان مشترکا با هم نوشته‌اند. محمدرضا فروتن، ساره بیات، حمیدرضا آذرنگ و هدیه تهرانی به همراه پانته‌آ پناهی‌ها، شیرین یزدان‌بخش، حدیث میرامینی و رویا حسینی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.
خلاصه داستان: وقتی همه چی خوب و خوش است زندگی کردن هنر نیست.

پایان پیام

بیوگرافی ساره بیات بازیگر سینما

ساره بیات زاده مهر ۱۳۵۸ مشهد بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.
او فارغ‌التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است. او که دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد.

ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد. او با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیا حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد.
وی در سال ۱۳۹۶ جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ برای سریال عاشقانه دریافت کرد.

خواهر وی سَروین بیات همسر رضا قوچان‌نژاد، بازیکن فوتبال، است.

تله فیلم

  • تباهی
  • مرگ یه شاعر
  • ریسمان سبز
  • ترانه پاییزی
  • شیفت شبانه

کد خبر : 11831 ساعت خبر : 8:47 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11831
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات