فرهنگسرای ارسباران میزبان جشنواره موسیقی فجر

به گزارش پایگاه خبری گلونی، طبق آخرین تصمیماتی که دبیرخانهٔ سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر درباره جدول جشنواره داشته است، بخش اجراهای راک و تلفیقی با اضافه شدن چند گروه دیگر به طور کامل از فرهنگسرای نیاوران به فرهنگسرای ارسباران انتقال داده شد.

همچنین جلسه هم‌اندیشی با سرپرست‌ها و نماینده‌های گروه‌های بخش راک و تلفیقی جشنواره پنج‌شنبه هفدهم دی ماه برگزار شد و طی این نشست ضمن بررسی ملزومات اولیه مربوط به مسائل فنی و مشکلات پیش‌بینی شده، به ترتیب آرای گرفته شده «علیرضا کبریایی» به عنوان صدابردار کنسرت‌های این بخش انتخاب شد. این در حالی است که پس از انتخاب صدابردار در جهت تسریع کار‌ها قرار بر این شد هر گروه یک نماینده به عنوان ناظر فنی گروه معرفی کند تا به عنوان رابط بین گروه و صدابردار کیفیت اجرا‌ها نیز سطح مطلوبی داشته باشد.

براساس تازه‌ترین برنامه اعلام شده گروه‌های بخش راک تلفیقی، آخرین تغییرات جدول جشنواره که در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود در این بخش به شرح زیر اعلام شده است.

جمعه ۲۳ بهمن:

ساعت ۱۸: ۱۵ – گروه «اَوان»، گروه «دال»

ساعت ۲۱ – گروه «داماهی»، گروه «کامنت»

شنبه ۲۴ بهمن:

ساعت ۱۸: ۱۵ – گروه «بابک صفرنژاد»، گروه «آرین کشیشی»

ساعت ۲۱ – گروه «ماکان اشگواری»، گروه «کامنت»

یکشنبه ۲۵ بهمن:

ساعت ۱۸: ۱۵ – گروه «دگردیس»، گروه «تندر»

ساعت ۲۱ – گروه «بمرانی»، گروه «شهریار مسرو»

در ایام برگزاری سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر فرهنگسرای نیاوران تهران میزبان اجرای برنامه‌ای در چارچوب برنامه جشنواره نخواهد بود.

سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۱ بهمن تا اول اسفند ماه به مدیریت حمیدرضا نوربخش و دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود.

پایان پیام

تئاتر فجر

جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از مهم‌ترین جشنواره‌های تئاتر در ایران است که هر ساله در دهه فجر در ماه بهمن برگزار می‌شود. این جشنواره اغلب رقابتی بوده و دارای بخش‌های گوناگونی مانند بخش نمایش صحنه‌ای، بخش بین‌الملل، بخش نمایش‌های رادیویی، و بخش نمایش خیابانی است.

کد خبر : 11938 ساعت خبر : 1:20 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11938
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات