هنر در خدمت محیط زیست باشد

هنر در خدمت محیط زیست باشد

به گزارش پایگاه خبری گلونی معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم افتتاحیه کنسرت زمین مقدس به گلونی گفت: هنر یکی از قوی‌ترین ابزار برای تغییر نگاه، برای اصلاح فرهنگ و برای اصلاح رفتار است.

هنر در خدمت محیط زیست

به‌ویژه هنر آقای هراتی که فراملیتی است، یعنی کاملا جهانی است پیامش، از جنس پیام خود محیط زیست که متعلق به همه بشریت است، متعلق به همه جهان است؛ این‌ که همه ما سهیم هستیم در آن سرنوشت مشترکی که داریم؛ اگر دنیا را خراب کنیم، همه با هم در آن سرنوشت سهیم هستیم، اگر دنیا را نگه داریم و حفاظت کنیم، باز همه با هم سهیم هستیم. این پیام را خیلی زیبا، این کار گروه کُر و بحث زمین مقدس خیلی قشنگ اجرا می‌کنند و خیلی زیبا این پیام را می‌دهند و من در بازدیدی که از تمرین این گروه داشتم این را دریافتم.

ابتکار در ادامه با اشاره به بحث فرهنگ حفاظت از محیط زیست گفت: باید بتوانیم از توانمندی هنرمندان، از توانمندی کسانی که با قلب و روح افراد سروکار دارند و می‌توانند قلب، روح و ذهن آنها را نسبت به این گونه مسائل، آگاه و حساس کنند و یک تغییر رفتار خوبی در جامعه بدهند استفاده کنیم. ما در جامعه‌مان نیازمند تغییر رفتار هستیم. ما خیلی از مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم، مربوط به نوع نگاه ما، رفتار ما، برخوردار ما در طبیعت است. بنابراین بسیار امیدواریم، بسیار اتفاق مبارکی است و من خیلی تشکر می‌کنم به نوبه خودم از همه کسانی که در این عرصه فعالیت کردند، تلاش کردند و کار می‌کنند.

پایان پیام

کد خبر : 10862 ساعت خبر : 8:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=10862
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات