پویش آسمانت را پس بگیر

پایگاه خبری گلونی – لطفا به ما بپیوندید و از مردم بخواهید که آسمان‌شان را پس بگیرند. پویش #آسمانت_را_پس_بگیر فرصتی است برای گفت‌وگو کردن با مردم. این پویش با همکاری شما به ثمر خواهد نشست. لطفا نه ما را بلکه طبیعت ایران را یاری کنید شاید روزی برسد که هوای شهرهایمان این گونه آلوده نباشد.

رفتار مردم در روزهای آلوده نشان می‌دهد هنوز برخی متوجه فاجعه نشده‌اند و مسئله آن قدر برایشان مهم نیست. مثلا در روزهای آلوده برخی همچنان تک‌سرنشین هستند و یا بچه چهارماه را بیرون می‌برند و یا می‌بینیم که کودکان از تعطیل شدن مدارس در اثر آلودگی خوشحال می‌شوند و در خیابان بازی می‌کنند.

سمن‌ها با توزیع ویژه‌نامه محیط زیستی روزنامه وقایع‌تهرانیه میان مردم با آنها درباره محیط زیست حرف خواهند زد و سعی خواهند کرد توجه آنان به این مسئله معطوف کنند که فرصت زیادی برای نجات تهران نداریم و باید برای آن تلاش کنیم.

ویژه‌نامه محیط زیستی روزنامه وقایع‌تهرانیه در ۳۱ شماره ویژه استان‌ها هم منتشر خواهد شد. یعنی در کنار وقایع تهرانیه وقایع تبریزیه، اهوازیه و زاهدانیه و… خواهیم داشت که بخشی از آن در متروی تهران و بخشی در مرکز استان توزیع می‌شود. همچنین نسخه الکترونیک آن هم در فضای مجازی پخش می‌شود.

در هفته اول این ویژه‌نامه میان مردم توزیع شد:

وقایع تبریزیه, کاری از روزنامه وقایع تهرانیه. نخستین حرکت کشوری در پویش محیط زیستی #آسمانت_را_پس_بگیر

همین حالا به این پویش بپیوندید: info@golvani.ir

در سده ۱۸ جزوه‌ها و اوراق اطلاعاتی برای نخستین بار در اروپا به طور روزانه چاپ و پخش می‌شد. پس از پایان سده ۱۹ تعداد خوانندگان روزنامه‌های اروپایی افزایش یافت و به هزاران یا میلیون‌ها نفر رسید. روزنامه‌های اولیه بسیاری از انواع اطلاعات را در قطعی محدود و قابل تکثیر جای می‌دادند. روزنامه‌ها اطلاعاتی را دربارهٔ امور جاری، سرگرمی و آگهی در یک‌جا ارائه می‌کردند.
چاپ مطبوعات روزانه ارزان در ایالات متحده آمریکا، به سال ۱۸۹۲ میلادی بازمی‌گردد. این روزنامه‌ها نخست فقط در شهر نیویورک توزیع می‌شد، اما پس از مدتی در تمام شهرهای بزرگ شرق امریکا توزیع گردید. در نخستین سال‌های سده ۲۰، روزنامه‌های شهری یا منطقه‌ای پدیدار شد که اکثر مناطق ایالات متحده آمریکا را پوشش می‌داد. در دوران مهاجرت انبوه، روزنامه‌های بسیاری به زبان‌های خارجی در آمریکا منتشر گردید. در سال ۱۹۱۱، نود و هفت روزنامه به زبان آلمانی در شهرهای غربی و شمال شرق آمریکا منتشر می‌شد. ایالات متحده آمریکا، امروزه و بر اساس آمار سال ۲۰۱۸ میلادی، ۱۲۷۹ روزنامه دارد.

پایان پیام

کد خبر : 10872 ساعت خبر : 9:26 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=10872
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات