یک خانواده شریف در خیابان چهل و یکم

کارگردان فیلم «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» معتقد است فیلمش قصه خانواده شریفی را بیان می‌کند که اتفاقی ناگوار آنها را با بحران رو به رو می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، فیلم سینمایی «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» اولین ساخته حمیدرضا قربانی است که با عنوان قبلی «خانه یحیی» ساخته شد که تهیه‌کنندگی آن را سیدمحمود رضوی بر عهده دارد.
در این فیلم مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی، علیرضا کمالی، مانی رحمانی ،مانیا علیجانی، علیرضا نیکدل، بهناز نادری، بهزاد داوری، جمشید صفری، مجید رحمتی، بابک جعفریه، سارا نجفی، علی‌ سخن‌گو ایفای نقش می‌کنند.
خلاصه داستان:
دعواى دو برادر، بحرانى را در خانواده ایجاد می کند. مادر این خانواده و دو عروسش که در سه طبقه یک خانه زندگى می‌کنند سعى می‌کنند هرکدام به تنهایى بار مشکلات پیش آمده در زندگیشان را به دوش کشند.
محمدصادق آذین در این فیلم مشاور کارگردان است.

خانه‌ای در خیابان چهل و یکم
خانه‌ای در خیابان چهل و یکم فیلمی به کارگردانی حمیدرضا قربانی، نویسندگی آزیتا ایرایی و تهیه‌کننده سید محمود رضوی محصول سال ۱۳۹۴ است.
این فیلم برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است. همچنین این فیلم در تاریخ ۲۲ دی ۱۳۹۵ در سینماهای ایران اکران شده است.
خلاصه داستان
خانه‌ای در خیابان چهل و یکم، داستان دعوای دو برادر است که باعث قتل یکی از آنها می‌شود. این آغاز بحران است چون برادر قاتل می‌گریزد اما مادر، راضی‌اش می‌کند که خود را به دست قانون بسپارد. مادر این خانواده و دو عروسش که در سه طبقه یک خانه زندگی می‌کنند، سعی دارند هر کدام به تنهایی بار مشکلات پیش آمده در زندگی را به دوش بکشند و در این مسیر، ماجراهایی رخ می‌دهد که طی فیلم روایت می‌شود.
علی مصفا (۱۱ آذر ۱۳۴۵، تهران) هنرپیشه و کارگردان و تهیه‌کننده ایرانی است. وی فرزند مظاهر مصفا و امیربانو کریمی است. همچنین وی همسر لیلا حاتمی (بازیگر سینما) و نوه برادر حسینعلی خان نکیسا موسیقیدان و خواننده و نوهٔ کریم امیری فیروزکوهی از شعرای معاصر و نتیجه حاج ملا رجبعلی تعزیه خان مشهور دوره ناصری و مؤذن مخصوص محمد علی شاه است.

پایام پیام

کد خبر : 11645 ساعت خبر : 2:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=11645
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات