«آبنبات چوبی» در گیشه موفق خواهد بود

«آبنبات چوبی» در گیشه موفق خواهد بود

بازیگر فیلم سینمایی عصریخبندان گفت: قانون‌مندی در جشنواره امسال بسیار به چشم می‌خورد و محمد حیدری به طور قاطع پای حضور تعداد فیلم‌ها در جشنواره سی و چهارم ایستاد و فستیوال امسال دیدنی بود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، فرهاد اصلانی درباره تفاوت جشنواره سی و چهارم با دوره‌های قبل اظهار کرد: جشنواره امسال فوق‌العاده متنوع است. اکثر بازیگران در فیلم‌ها حضور دارند و برنامه‌های جدید مثل برگزاری فرش قرمز در کاخ مردمی از جذابیت‌های این دوره جشنواره فیلم فجر است.

وی افزود: مسئله اصلی در سینما، سلیقه و علاقه مخاطبان است که با توجه به فیلم‌های امسال و متفاوت بودن ژانر و موضوعات فیلم‌ها به نوعی این نیاز تامین شده و مردم را بیشتر از قبل به سینماها کشانده است.

اصلانی خاطرنشان کرد: فیلم سینمایی «ابد و یک روز» فیلم بسیار متفاوتی بود و فیلم «ایستاده در غبار» حیرت‌زده‌ام کرد و بی‌نهایت از تماشای این فیلم لذت بردم. به محمدحسین مهدویان تبریک می‌گویم و افتخار می‌کنم که فیلمسازهای خوبی مثل او در سینما حضور پیدا کرده‌اند و امیدوارم همین‌قدر درخشان ادامه دهد.

وی درباره فیلم سینمایی آبنبات چوبی و همکاری با رضا عطاران گفت: طبق گفته عطاران این فیلم برای او بسیار مهیج بود و علاقه‌مند بود تا مثل همیشه در نقش‌های متفاوت بازی کند و من از اینکه با او همکاری داشتم لذت بردم. لازمه دیده شدن و خوب کار کردن این است که بازیگران متنوع و در کاراکترهای متفاوت ایفای نقش کنند.

اصلانی با اشاره به اینکه در سال‌های قبل هم با محمدحسین فرحبخش همکاری داشته است اضافه کرد: «آبنبات چوبی» فیلم رو به جلویی است. ژانر فیلم، نوع پرداخت آن به موضوعی خاص، حضورش در بخش سودای سیمرغ و بازی خوب بازیگران نشانگر این است که در گیشه موفق خواهد بود.

«آبنبات چوبی» در گیشه موفق خواهد بود

بازیگر فیلم سینمایی عصریخبندان عنوان کرد: قانون‌مندی در جشنواره امسال بسیار به چشم می‌خورد و محمد حیدری به طور قاطع پای حضور تعداد فیلم‌ها در جشنواره سی و چهارم ایستاد و فستیوال امسال دیدنی بود.

وی در پایان گفت: استقبال مردم برای دیدن فیلم‌های جشنواره عالی است و من از این بابت بسیار خوشحالم. مردم سینما را دوست دارند و باید تلاش کنیم تا مخاطبان را حفظ کنیم و هر سال به تعداد آن ها اضافه کنیم.

عضو اینستاگرام گلونی شوید و اخبار روز ایران و جهان را دنبال کنید.

پایان پیام

کد خبر : 13399 ساعت خبر : 1:24 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=13399

نظرات بسته شده است.