افتتاحیه جشنوراه فیلم روی سن گردان

کارگردان مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر معتقد است در مراسم افتتاحیه امسال بیشتر به اصل موضوعات پرداخته خواهد شد و سعی شده حاشیه‌ای وجود نداشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مجید برزگر گفت: افتتاحیه بر روی سن گردان و دکور بزرگ با حضور سه مجری در تالار وحدت اجرا خواهد شد.
وی با بیان اینکه سه بخش عمده در افتتاحیه خواهیم داشت افزود: در ابتدای مراسم سخنرانی حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی و محمد حیدری دبیر سی و و چهارمین جشنواره فیلم فجر به عنوان میزبانان این مراسم را خواهیم داشت و بعد از آن جوایز بخش تبلیغات سینمای ایران با معرفی نامزدها و اهدا سیمرغ بلورین به برندگان بهترین پوستر، عکس، تیزر و آنونس داده خواهد شد.

کارگردان مراسم افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: برای بخش سوم، یعنی برگزاری بزرگداشت‌ها طراحی ویژه‌ای داریم و هنرمندان به نحوی متفاوت در این بخش حضور می‌یابند و ویدئوهایی نیز برای هر یک از چهار هنرمند شناخته شده که نمایش داده می‌شود.
وی تاکید کرد: علاوه بر این بخش موسیقی هم در افتتاحیه جشنواره خواهیم داشت و سعی می‌کنیم برنامه در دو ساعت تمام شود.

برزگر عنوان کرد: امسال یکی از مسائل جدی ما تلاقی مراسم افتتاحیه با جشنواره تئاتر فجر بود زیرا تالار وحدت تا آخرین ساعات روز شنبه در اختیار گروه بزرگ تئاتری کشور آلمان است و ما می‌توانیم سالن را از ساعات پایانی شب شنبه در اختیار داشته باشیم. امیدوارم من و همکارانم با تلاش شبانه‌روزی بتوانیم در یک روز باقی مانده افتتاحیه را به خوبی اجرا کنیم.

 پایان پیام

جشنواره فجر

جشنواره فجر تا سال ۱۳۷۴ فقط به تولیدات سالانهٔ سینمای ایران می‌پرداخت. از سال ۱۳۷۴ جشنواره به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و علاوه بر سینمای ایران، در بخش بین‌الملل به بررسی فیلم‌هایی از سینمای جهان می‌پردازد. در بخش‌های رقابتی این جشنواره، شرکت کنندگان برای کسب جایزهٔ مخصوص که «سیمرغ بلورین» نام دارد با هم رقابت می‌کنند. دیپلم افتخار و لوح زرین از دیگر جوایز این جشنواره می‌باشند.

کد خبر : 12871 ساعت خبر : 2:32 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=12871
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات