دیدار دبیر جشنواره با کارگردانان بخش نگاه‌نو

به گزارش پایگاه خبری گلونی، دبیر سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر با کارگردانان حاضر در بخش نگاه‌نو این رویداد سینمایی دیدار و گفت‌وگو کرد.
محمد حیدری در این دیدار با اهداء لوح تقدیر به کارگردانان فیلم اولی حضورآنان را در جشنواره فیلم فجر تبریک گفت. وی همچنین یادآور شد: با توجه به کیفیت فیلم‌های اول امروز فضای رقابتی کارگردانان فیلم اولی و فیلمسازان کهنه‌کار بهم نزدیک شده است.
در ادامه این دیدار که به دعوت دبیر جشنواره انجام شده بود کارگردانان بخش نگاه‌نو نقطه نظرات خود را برای حضور جدی‌تر فیلم‌اولی‌ها برای حضور در جشنواره بیان کردند. محمد حیدری پیش از این با کارگردانان بخش مستند و تهیه کنندگان سینما دیدار کرده بود.
جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد حیدری ۱۲ تا ۲۲ بهمن برگزار می‌شود.

پایان پیام

سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ در تهران برگزار شد.
۳ شهریور ۱۳۹۴ با انتشار فراخوان کار سی و چهارمین دوره فیلم فجر آغاز شد، زمان ثبت نام و تکمیل فرم درخواست حضور در جشنواره تا تاریخ ۱۵ آذر و تحویل آثار تا ۱۵ دی ۱۳۹۴ بوده، همچنین محمد حیدری دبیر این دوره از جشنواره فجر بوده‌است.
در این دوره از جشنواره ۲۲ فیلم در بخش سودای سیمرغ و ۱۱ فیلم در بخش نگاه نو، ۱۱ فیلم در بخش هنر و تجربه حاضر بودند. همچنین امسال برای نخستین بار ۸ انیمیشن در جشنواره فیلم فجر حضور داشتند و مورد قضاوت قرار گرفتند. ۱۱ مستند هم در بخش سینما حقیقت سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشتند.
 فیلم‌های این دوره از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ در ۲۳ سینما و پردیس سینمایی در تهران برای عموم بنمایش درآمدند.
هیئت انتخاب بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر متشکل از آقایان محمد احسانی، شهرام اسدی، فریدون جیرانی، محمد باقر قهرمانی، حسین کرمی، علیرضا شجاع نوری، رضا مقصودی بودند.

کد خبر : 12703 ساعت خبر : 2:16 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=12703
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات