سرنای لری در سریال شهرزاد

سُرنای لری در سریال شهرزاد

به گزارش پایگاه خبری گلونی محسن کیهان‌نژاد سرنا نواز لرستانی در قسمت هفدهم سریال شهرزاد با لباس محلی لری و سرنای لری هنرنمایی کرده است. ایشان درباره این اجرا به خبرنگار گلونی گفت:

«پیشنهاد این سرنا نوازی از طرف یکی از دوستانم که در ارکستر ملی است به بنده داده شد. از ایشان خواسته بودند یک نوازنده معرفی کند و بنده را معرفی کردند. روزی که قرار شد سر ضبط بروم با آقای فتحی کارگردان سریال صحبت کردم و ایشان به من گفتند که قطعه‌ای شاد می‌خواهند.

سُرنای لری در سریال شهرزاد

من هم از مقام‌های دوپای لری انتخاب کردم و با لباس محلی قطعه را اجرا کردم. خودم از کار راضی بودم چون می‌دانستم سریال شهرزاد کار قوی بوده و مخاطب‌های زیادی هم دارد. خیلی خوشحالم از این قضیه و اینکه توانستم موسیقی خودمان را به هموطنان‌مان نشان دهم از طریق این سریال ارزش زیادی برای من دارد. چون با پوشش محلی کار را اجرا کردم قطعا تاثیر زیادی خواهد داشت برای معرفی فرهنگ و موسیقی لرستان.

نظرات مثبتی دریافت کردم. مردم همیشه لطف دارند به بنده و همیشه انرژی داده‌اند. آقای فتحی هم از کار راضی بودند و از قطعه آنقدر خوششان آمده بود که گفتند این همان چیزی ست که من می‌خواسته‌ام.

اگر باز هم پیشنهاد این چنینی باشد من قطعا انجام خواهم داد چون این کار را خیلی دوست دارم و می‌خواهم که موسیقی لرستان شناخته شود و این را هم بگویم که اگر دوباره بخواهم چنین کاری انجام دهم حتما باز هم لباس لری خواهم پوشید.»

پایان پیام

کد خبر : 13910 ساعت خبر : 9:50 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=13910
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات