شرایط برای فیلمسازان بهتر شده است

رضا بابک گفت: شرایط کنونی برای فیلمسازان بسیار بهتر از گذشته شده اما امیدوارم شرایط بهتر از این هم شود و همه بتوانند فیلم هایشان را بسازند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، رضا بابک در مورد علاقه‌اش به جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر را بسیار دوست دارم اما در چند سال گذشته به عنوان تماشاگر در جشنواره حاضر نبودم تا اینکه تصمیم گرفتم امسال فیلم‌ها را در جشنواره ببینم.

وی با اشاره به حضور پر رنگ جوانان در سی و چهارمین جشنواره فجر، گفت: نکته مهم این است که در کنار آن‌ها، پیشکسوتان سینما هم حضور دارند و باید این فرصت را مغتنم شماریم.

بازیگر پیشکسوت سینما در ادامه ابراز امیدواری کرد: شرایط کنونی برای فیلمسازان بسیار بهتر از گذشته شده اما امیدوارم شرایط بهتر از این هم شود و همه بتوانند فیلم‌هایشان را بسازند؛ حتی آنهایی که اجازه فیلمسازی ندارند و به اجبار خانه‌نشین شده اند، چرا که آن‌ها هنوز هم توانایی فیلمسازی دارند.

وی افزود: ماهیت برگزاری جشنواره‌ها خوب است، به شرط اینکه مردم فیلم‌های خوبی را ببینند و شرایطی فراهم شود تا فیلم‌های گوناگونی برای مردم ساخته شود.

بابک خاطرنشان کرد: فیلم «پرویز» به کارگردانی مجید برزگر با وجود اینکه در گروه هنر و تجربه و با سینماهای محدودی اکران شد اما توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. در حالی که این اثر معیارهای یک فیلم معمولی را نداشت و خیلی جسارت‌آمیز بود.

این بازیگر با بیان اینکه از حضور در میان دوستانش خوشحال است، اضافه کرد: در دوره‌هایی سعی کردم در جشنواره حضور نداشته باشم اما امسال بسیار خوشحالم که برای دیدن فیلم‌ها به کاخ جشنواره آمدم چون امسال فرصت خوبی برای تجدید دیدار با دوستانم بود.

 پایان پیام

زندگی نامه رضا بابک
رضا فشنگچی با نام هنری رضا بابک (زاده ۲۰ اسفند ۱۳۲۴ تهران) ،بازیگر تئاتر، سینما، تلویزیون ایرانی است.
او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ بازیگری و کارگردانی است.
رضا بابک فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و با تأسیس اولین گروه هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به اجرای نمایش پرداخت.

کد خبر : 13219 ساعت خبر : 1:36 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=13219
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات