نخستین فرهنگ اعلام شهرهای ایران منتشر شد

نخستین فرهنگ اعلام شهرهای ایران منتشر شد

مجموعه «خرم‌آباد شناخت» آخرین اثر سیدفرید قاسمی منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، «دانشنامَک خرم‌آباد» دومین مجلد از مجموعه «خرم‌آباد شناخت» است. این کتاب نخستین فرهنگ اعلام شهرهای ایران است.

در این کتاب که به صورت الفبایی منتشر شده است می‌توانید مطالبی از غذاها، موسیقی‌ها و نواها، مکان‌های تاریخی و عمومی، افراد مشهور، بزرگان، نویسندگان، هنرمندان، ورزشکاران، شهدا، عالمان دینی، چشمه‌ها، رودها، کوه‌ها، ده‌ها و دهستان‌ها، کتاب‌ها، فیلم‌ها، نوار و صفحه و لوح‌های هنری، پرده‌خوان‌ها، نوحه‌خوان‌ها، گیاهان،‌ خیابان‌ها کوچه‌ها و کوی‌های مشهور و خانواده‌های شهرستان خرم‌آباد و… بخوانید.

نخستین فرهنگ اعلام شهرهای ایران منتشر شد

این دانشنامَک با بیش از ۳۰ هزار مدخل همه آن چه را که درباره خرم‌آباد می‌خواهید بخوانید در اختیار شما می‌گذارد.

علاقه‌مندان به شناخت خرم‌آباد می‌توانند این مجموعه ۲۲۴۰ صفحه‌ای را از پایگاه خبری گلونی خریداری کنند. پایگاه خبری گلونی، حامی معنوی این مجموعه و عرضه‌کننده انحصاری این اثر به مخاطبان است. این مجموعه ۲ هزار و دویست‌وچهل صفحه‌ای را به قیمت ۲۱۰ هزارتومان می‌توانید از گلونی خریداری کنید. برای خرید عدد یک را به شماره ۳۸۰۷-۰۷۴-۰۹۱۶ پیامک کنید.

ایران از شمال با جمهوری آذربایجان، ارمنستان و ترکمنستان، از شرق با افغانستان و پاکستان و از غرب با ترکیه و عراق همسایه است و همچنین از شمال به دریای خزر (کاسپین) و از جنوب به خلیج فارس و دریای عمان محدود می‌شود، که دو منطقهٔ نخست از مناطق مهم استخراج نفت و گاز در جهان هستند.

پایان پیام

کد خبر : 13347 ساعت خبر : 4:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=13347

نظرات بسته شده است.