رونمایی از «دموکراسی یا دموقراضه»

آیین رونمایی از کتاب شنیداری «دموکراسی یا دموقراضه» اثر سیدمهدی شجاعی به همت نوین کتاب گویا روز شنبه ١۵ اسفند ماه در فرهنگ‌سرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، در این رونمایی چهره‌هایی چون سید مهدی شجاعی، صادق خرازی، ناصر چشم آذر آهنگساز اثر، علی مرادخانی، حسین انتظامی و بزرگمهر حسین‌پور حضور خواهند داشت.

فاطمه محمدی، مدیر مسئول نشر نوین کتاب گویا درباره شنیداری شدن این کتاب می‌گوید:« تابستان نود و سه بود که برای تولید کتاب شنیداری دموکراسی یا دموقراضه برنامه‌ریزی کردیم و پیشنهاد این کار را به سیدمهدی شجاعی دادیم. ایشان هم از این ایده استقبال کردند و قرار شد با روایت‌گری خودشان کار را ضبط کنیم و اولین ضبط را شهریور ماه داشتیم.

البته در روند ضبط کار به این جمع‌بندی رسیدیم که بخش‌های مربوط به شخصیت دموقراضه را کسی دیگر بر عهده بگیرد بهتر است که به این ترتیب شاهین علایی‌نژاد هم به گروه اضافه شدند.»

اجرای این مراسم نیز بر عهده داریوش کاردان خواهد بود. بر اساس این گزارش این رونمایی از ساعت ١٧ تا ١٩ در فرهنگ‌سرای نیاوران برگزار خواهد شد.

پایان پیام

توضیحاتی در مورد کتاب
دموکراسی یا دموقراضه یکی از شناخته شده‌ترین آثار سید مهدی شجاعی است که در سال ۱۳۸۷ توسط انتشارات کتاب نیستان منتشر شده است.
موضوع
این کتاب در ۱۵ فصل نوشته شده و داستان آن در رابطه با کشور خیالی غربستان و پادشاه آن کشور است که بعد از مرگ خود می‌خواهد با انجام انتخابات، مردم از بین پسران وی پادشاه آینده را برگزینند. هم‌زمان با انتشار نسخه پی‌دی‌اف کتاب برخی سایت‌ها مدعی جمع‌آوری شدن این کتاب از کتاب‌فروشی‌ها توسط وزارت ارشاد شده بودند ولی پس از آن، روابط عمومی انتشارات نیستان توقیف و جمع‌آوری کتاب مورد نظر را خواست نویسنده آن اعلام کرد. این کتاب از اردیبهشت ماه ۹۲ و با قیمت جدید در نمایشگاه کتاب عرضه شد.
نسخه صوتی این اثر با صدای نویسنده اثر- سید مهدی شجاعی- و همچنین شاهین علایی نژاد در نقش دموقراضه در سال ۱۳۹۴ توسط موسسه نوین کتاب گویا منتشر و به بازار عرضه شد.

کد خبر : 14303 ساعت خبر : 7:40 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=14303
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات