گروه طراحان نمایش «سوراخ» مشخص شدند

گروه طراحان نمایش «سوراخ» به کارگردانی جابر رمضانی، مشخص شدند. با تکمیل شدن طراحان این نمایش، این گروه به تمرینات روزانه نمایش “سوراخ” پیوستند.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، گروه طراحان این نمایش به شرح زیر است:

طراح صحنه: منچهر شجاع

طراح لباس: مریم نورمحمدی

طراح نور: صبا کسمایی

طراح صدا: پویا پورامین و نیما پورکریمی

طراح گریم: سارا اسکندری

طراح ویدیو: مسعود علی‌محمدی

طراح گرافیک: محسن مهرانوری

موسیقی این نمایش را نیز پویا پورامین می‌سازد که پیش از این نیز سابقه ساخت موسیقی نمایش‌هایی چون «سال‌گشتگی» امیررضا کوهستانی و «باغ آلبالو» حسن معجونی را در کارنامه خود دارد. وی پیشتر در نمایش «صدای آهسته‌ی برف» با جابر رمضانی همکاری کرده بود. همچنین عکاسی از این نمایش مانند کارهای قبلی جابر رمضانی، بر عهده احسان نقابت خواهد بود.

نمایش «سوراخ» چهارمین نمایش جابر رمضانی در مقام کارگردان است که محمد چرمشیر دراماتورژی آن را بر عهده دارد. در این نمایش که تمرینات هر روزه‌ی خود را برای به روی صحنه رفتن در سال جدید آغاز کرده، آتیلا پسیانی، هوتن شکیبا، داریوش موفق و هانی عبدالمجید هنرنمایی می‌کنند.

پایان پیام

کارگردان هنری عنوانی برای رشتهٔ وسیعی از کارهای مشابه در تئاتر، تبلیغات، بازاریابی، مُد، طراحی گرافیک، نشر، فیلم، تلویزیون، اینترنت، بازی و غیره است که هر یک تخصص ویژهٔ خود را نیاز دارد.

کارگردان هنری معمولاً تعیین‌کنندهٔ خط مشی کلی یک اثر هنری است. عملکرد کارگردان هنری در تأثیرگذاری اثر بر روی مخاطب و تسهیل در اجرای پروژه، قابل مشاهده است. «در یک پروژه، مدیر هنری فرایندهای خلاقهٔ بصری یک طرح را رهبری می‌کند و در مورد جنبه‌های زیبایی‌شناسانهٔ طرح تصمیم می‌گیرد.

یک مدیر هنری عکس نمی‌گیرد، تصویرسازی نمی‌کند، دکور نمی‌سازد و مدل‌ها را برای عکاسی آماده نمی‌کند، بلکه مسیر کلی و هدف بصری پروژه را تعیین می‌کند… مدیریت هنری متمرکز بر دستیابی به یک نتیجهٔ بصری مشخص است، که ممکن است الهام گرفته از تأثیرات گوناگونی

کد خبر : 14459 ساعت خبر : 11:11 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=14459
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات