آزادی مشکلی از نظر مقاومت سکوها ندارد

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می‌گوید ورزشگاه آزادی هیچ مشکلی ندارد و می‌تواند برای شهرآورد میزبان یکصد هزار تماشاگر باشد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، مصطفی مدبر صبح امروز با حضور در مجموعه ورزشی آزادی در جریان آخرین وضعیت این ورزشگاه پیش از برگزاری شهرآورد هشتاد و دوم پایتخت قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در این دیدار از قسمت‌های مختلف ورزشگاه آزادی از جمله زمین چمن، سکوهای طبقه دوم و … بازدید به عمل آورد و در گفت و گو با نیکوخصال مدیر مجموعه آزادی آخرین توصیه‌ها را در جهت هرچه بهتر برگزار شدن شهرآورد مطرح کرد.

مدبر در جریان این بازدید همچنین تاکید کرد که از نظر مقاومت سکوها، ورزشگاه آزادی هیچ مشکلی ندارد و تماشاگران می‌توانند با حضور خود تمام سکوهای ورزشگاه یکصدهزار نفری را پر کنند.

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران روز جمعه ۲۷ فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

پایان پیام

ورزشگاه آزادی

ورزشگاه آزادی معروف به استادیوم یکصدهزار نفری، ورزشگاه ملّی و بزرگترین ورزشگاه ایران است. این ورزشگاه برای میزبانی بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ که در تهران برگزار می‌شد ساخته شد. این ورزشگاه در واقع بخشی از مجموعهٔ ورزشی آزادی است؛ که بازی‌های خانگی تیم ملی فوتبال ایران و همچنین دو تیم بزرگ پایتخت‌نشین استقلال و پرسپولیس در این ورزشگاه برگزار می‌شود.

طبق گزارشی که در مهرماه سال ۱۳۹۲ در بلیچر رپورت منتشر شد، ورزشگاه آزادی در میان ۲۰ ورزشگاه برتر جهان جای گرفت. همچنین این ورزشگاه برای مدت زیادی در رسانه‌های مطرح جهان از جمله گاردین به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ورزشگاه‌های جهان مطرح بود.

ورزشگاه آزادی تهران، از نظر استانداردها و ضوابط کنفدراسیون فوتبال آسیا، دارای نمره A- است.

ورزشگاه آزادی، بخشی از مجموعه ورزشی آزادی است. این مجموعه ورزشی هم‌اکنون با دارا بودن سالن‌های چند منظوره، سالن دوازده هزار نفری و دریاچه مصنوعی یکی از بی‌نظیرترین مجموعه‌های ورزشی خاورمیانه و آسیا می‌باشد. این مجموعه در آغاز با نام مجموعه ورزشی آریامهر تهران جهت برگزاری بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ ساخته شد و در دهم شهریور همان سال گشایش یافت.

کد خبر : 16189 ساعت خبر : 2:55 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=16189
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات