افتتاح استخر پرورش ماهی در ایستگاه راه‌آهن بیشه

با حمایت و پیگیری فرماندار خرم‌آباد در جوار روستای پسیل واقع در ایستگاه راه‌آهن بیشه، بخش خصوصی در کمتر از یک سال موفق به افتتاح استخر پرورش ماهی شد.
به گزارش پایگاه خبری گلونی، رویکرد دولت تدبیر و امید از همان اولین روزهای کاری، حمایت و بسترسازی مناسب جهت ورود بخش خصوصی به فعالیت‌های اقتصادی در سراسر کشور بوده است. در همین راستا و با پیگیری‌های حبیب‌اله خجسته‌پور فرماندار خرم‌آباد در بیستمین روز اسفندماه ۹۳ کلنگ ساخت پرورش ماهی در روستای پسیل بخش پاپی توسط ایشان به زمین زده شد و خوشبختانه در کمتر از یک سال به بهره‌برداری رسید.

سام محمدی سرمایه‌گذار این پروژه در خصوص روند اجرایی شدن استخر پرورش ماهی می‌گوید: از روزی که کلنگ این پروژه توسط شخص فرماندار به زمین زده شد، حبیب‌اله خجسته‌پور در حین ساخت بارها ضمن پیگیری روند عملیاتی شدن این مجموعه در چند مرحله با ورود به موقع مانع از توقف پروژه شدند، محمدی افزود: پس از آماده شدن زیر ساخت‌های لازم در آذرماه ۹۴ با ریختن ۲۳ هزار و ۶۰۰ ماهی به داخل استخر فعالیت خود را رسما آغاز کردیم، وی با اشاره به موفقیت در گام اول گفت: در گام اول و با همکاری متخصصین امر پرورش ماهی و با نظارت فرمانداری خرم‌آباد خوشبختانه تولید خوبی داشته‌ایم.

فرماندار خرم‌آباد در سومین روز از سال ۹۵ پس از بازدید از چند روستا در مناطق محروم بخش پاپی، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت استخر پرورش ماهی قرار گرفت.

پایان پیام

کد خبر : 15467 ساعت خبر : 4:33 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=15467
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات