برگزاری کارگاه آموزشی تله فیلم در لرستان

برگزاری کارگاه آموزشی تله فیلم در لرستان

مسئول دبیرخانه جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی لرستان گفت: کارگاه آموزشی تله فیلم با حضور اساتید سینمای کشور در لرستان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی غلام‌رضا نعمت‌پور با اعلام این خبر گفت: با توجه به این‌که برای اولین‌بار است که جشنواره‌ تله فیلم رضوی به تنهایی در استان برگزار می‌شود و به جهت آشنایی فیلم‌سازان لرستانی با تولید فیلم‌های بلند درصدد هستیم که با حضور اساتید برجسته سینمایی کشور، کارگاه آموزشی تله فیلم را برگزار کنیم.

برگزاری کارگاه آموزشی تله فیلم در لرستان

وی ادامه داد: این کارگاه فیلم‌سازی اواخر اردیبهشت ماه با حضور فیلم‌سازان لرستانی و اساتید برجسته سینمای کشور برگزار می‌شود.

نعمت‌پور با اشاره به اینکه حضور کارگردانان، تهیه کنندگان و هنرمندان سرشناس تلویزیون در جشنواره ی تولیدات تلویزیونی رضوی، فرصتی مناسب برای فیلم‌سازان لرستانی است که از تجربیات بزرگان این عرصه بهره بگیرند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در جشنواره امسال شاهد حضور چهره‌های مطرح سینمایی و تلویزیونی کشور باشیم.گفتنی است، در نمایشگاه هفته صنایع دستی در ایام مختلف از طرح‌ها و نوآوری‌های صورت گرفته در این حوزه رونمایی به عمل می‌آید و حاصل تلاش‌های فعالان این عرصه از نزدیک در معرض دید علاقمندان به این هنر قرار می‌گیرد.

پایان پیام

کد خبر : 16714 ساعت خبر : 8:37 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=16714
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات