دیدار جنتی از بازار عاشقان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در تالار وحدت به تماشای نمایش ” بازار عاشقان ” نشست.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه ۲۶ فروردین ماه از نمایش ” بازار عاشقان ” به کارگردانی هادی مرزبان در تالار وحدت دیدن کرد.

جنتی درباره نمایش ” بازار عاشقان ” گفت: این تئاتر برای من خیلی زیبا بود در طول دو سال و نیم که در این مسئولیت هستم و تئاترهای مختلف دیده‌ام یکی از بهترین تئاترها بود. به خصوص از نظر محتوا و شکل کار موزیکالی که داشت تئاتر جذاب و ارزنده‌ای بود. پرداختن به شخصیت‌های ادبی تاریخی کشور همچون مولانا ارزش بسیاری دارد.

مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی، دکتر اردشیر صالح‌پور، دکتر فرهاد ناظرزاده، پیمان شریعتی، منیژه محامدی ، محمد اسکندری، جهانگیر کوثری و جمعی از هنرمندان تئاتر به تماشای نمایش ” بازار عاشقان ” به کارگردانی هادی مرزبان نشستند.

نمایش ” بازار عاشقان ” به کارگردانی هادی مرزبان همه روزه به غیر از شنبه‌ها، ساعت ۱۸ در تالار وحدت بروی صحنه می‌رود و علاقمندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

 پایان پیام

علی جنتی

علی جنتی (زادهٔ سوم تیرماه ۱۳۲۸ قم) سیاست‌مدار و دیپلمات ایرانی است، که هم‌اکنون به عنوان مشاور سرپرست نهاد ریاست جمهوری فعالیت می‌کند. او همچنین عضو شورای نظارت بر صدا و سیما و رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری های خارجی ایران است.

وی در دولت یازدهم، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را برعهده داشت. جنتی پیشتر در فاصله سال‌های ۱۳۶۲ تا ۱۳۶۶ استاندار خوزستان و از ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۱ استاندار خراسان بود. او از سال ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۴ به عنوان سفیر ایران در کویت فعالیت می‌کرد.

جنتی از دانش‌آموختگان مدرسه حقانی و دبیرستان دین و دانش قم است. وی از نزدیکان محمد منتظری به‌شمار می‌رفت. از سال ۱۳۴۷ شروع به مبارزه مسلحانه علیه حکومت وقت کرد که همان سال توسط ساواک شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفت و ناچار به فرار از ایران شد و تا هنگام پیروزی انقلاب در کویت زندگی می‌کرد.

کد خبر : 16453 ساعت خبر : 1:00 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=16453
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات