تجلیل از سیدفرید قاسمی در نمایشگاه کتاب

تجلیل از سیدفرید قاسمی در نمایشگاه کتاب

نشست اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل  و تجلیل از چهره‌های فرهنگی و علمی از برنامه‌های  سرای اهل قلم  روز پنج‌شنبه شانزدهم اردیبهشت در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سرای اهل قلم میزبان برگزاری نشست اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است. این نشست از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه روز شانزدهم اردیبهشت ماه به همت کمیته فعالیت‌‌های فرهنگی برگزار می‌‌شود.

همچنین تجلیل از پدیدآورندگان و چهره‌های فرهنگی در سالن سرای اهل قلم از ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ برگزار می‌شود. در این نشست از خدمات و تلاش‌های علمی و فرهنگی حسن محجوب، ابوالقاسم اشرف الکتابی، عبدالله انوار و سید فرید قاسمی تجلیل خواهد شد.

همچنین، فرهنگستان زبان و ادب فارسی نشست «ضرورت ترویج زبان فارسی» با حضور، حسن ذوالفقاری، محمدرضا رضوی، خانم نسرین پرویزی و مریم دانشگر از ساعت از ساعت ۱۳ و ۳۰ تا ۱۴ و ۴۵ دقیقه برگزار می‌شود.

 همچنین نشست «جشنواره خاتم» به همت شورای راهبردی جشنواره خاتم با سخنرانی محمدرضا سنگری و میثاق امیرفجر از ساعت ۱۵ تا ۱۶ و ۱۵ دقیقه برگزار خواهد شد. در این نشست درباره‌ی این جشنواره با موضوع پیامبر اسلام سخن گفته خواهد شد.

سرای اهل قلم در بخش کمیته‌‌های فرهنگی جنب نماد نمایشگاه کتاب، ضلع غربی واقع شده است.

تجلیل از سیدفرید قاسمی در نمایشگاه کتاب

همچنین نشست تخصصی تاریخ شفاهی در آیینه نشر در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود. این نشست از ساعت ۱۴ تا پانزده و سی دقیقه پنجشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه تاریخ شفاهی در آیینه نشر با حضور جمعی از مسوولان سازمان اسناد و کتابخانه ملی در سرای کتابنما ۲ برگزار می‌شود.

سرای کتابنما ۲ در بخش کمیته فعالیت‌های فرهنگی جنب نماد نمایشگاه کتاب ضلع غربی برپاست.

همچنین «تاثیر تکثیر غیرقانونی کتاب بر صنعت نشر و راهکارهای کاهش آن» صبح دومین روز از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در تالار گفت‌وگو بررسی می‌شود. ساعت ۱۰ و ۳۰ تا ۱۲ و ۱۵ دقیقه روز پنجشنبه در تالار گفتگو سیدعلی آل داوود، سیدعباس حسینی نیک، لادن حیدری، هومان حسن‌پور در زمینه تاثیر غیرقانونی کتاب بر صنعت نشر و راهکارهای کاهش آن سخنرانی خواهند کرد.

تالار گفت‌وگو در بخش کمیته‌های فعالیت‌های فرهنگی جنب نماد نمایشگاه کتاب ضلع غربی واقع شده است.

نشست «خبرنگاری کتاب در فضای آنلاین» از برنامه‌‌های سرای کتابنما یک در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌‌شود.این نشست از ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۳۰ شانزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

در همین روز کتاب سال حوزه علمیه با سخنرانی مسوولان بنیاد پژوهش‌‌های اسلامی آستان قدس رضوی در ساعت ۱۴ تا ۱۵ و ۳۰ رونمایی می‌‌شود.

همچنین مسئولان انتشارات قو در ساعت ۱۶ تا ۱۷ و ۳۰ «کتاب یاور» را با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و نشر رونمایی می‌‌کنند.

سرای کتابنما یک در بخش کمیته‌‌های فعالیت‌‌های فرهنگی جنب نماد نمایشگاه کتاب ضلع غربی واقع شده است.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است…» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

پایان پیام

کد خبر : 17957 ساعت خبر : 9:25 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=17957
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات