حبیب در رامسر به خاک سپرده شد

به گزارش پایگاه خبری گلونی به نقل از ایسنا، تعداد قابل توجهی از علاقه‌مندان حبیب محبیان از ساعت ۱۶ مقابل منزل او در روستای نیاسته رامسر تجمع کردند تا در مراسم تشییع او حضور داشته باشند.

ازدحام شدید جمعیت، روند مراسم خاکسپاری این خواننده و آهنگساز تازه درگذشته را دشوار کرده بود.

پسر حبیب به همراه خانواده‌ در این مراسم حضور داشتند و از حاضران قدردانی کردند.

حبیب محبیان صبح ۲۱ خرداد ماه در روستای نیاسته‌ی رامسر و بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت. پیکر این هنرمند ۲۲ خرداد ماه روی دوش دوست‌دارانش تا نزدیکی امامزاده محمد (ع) این شهرستان بدرقه و در جوار مسجدی دفن شد.

پایان پیام

حبیب
حبیب در ۴ مهر ۱۳۲۶ در شمیران به‌دنیا آمد. در خانوادهٔ او، برادرانش نیز به موسیقی علاقه داشتند اما تنها خود حبیب به موسیقی حرفه‌ای روی آورد. برادران او محمود، قاسم، منصور و منوچهر و خواهران او عفت و مریم هستند. علاقهٔ وی از ابتدا به گیتار بود. دوران نوجوانی حبیب مصادف با پیدایش گروه بیتلز در دهه ۶۰ میلادی اروپا شد و این باعث علاقهٔ بیشتر وی به موسیقی گردید. با پذیرفته شدن در آزمون صداوسیما، زیر نظر مرتضی حنانه به فراگیری اصول و تدابیر آهنگسازی روی آورد. بعدها وی توانست به‌عنوان خواننده در تلویزیون استخدام شود. وی بعد از ۲ سال از استخدام در رادیو و تلویزیون به خدمت سربازی رفت و در آنجا نیز خواننده باشگاه افسران بود.وی از معدود خوانندگانی بود که در اجرای آهنگ‌هایشان از گیتار دوازده سیم استفاده می‌کرد.
زندگی خصوصی
همسر اول حبیب، شادی نام داشت. احمدرضا محبیان ثمره ازدواج حبیب و شادی است که در ایران زندگی می‌کند. شادی در دی ماه ۱۳۵۴ به دلیل آسیب در ناحیه پا که به بیمارستان رضا پهلوی (شهدای فعلی) مراجعه کرده بود، به دلیل تزریق آمپول پنی‌سیلین که برایش حساسیت زا بود، درگذشت. واقعه فوت همسر حبیب، و به فاصله دو ماه فوت مادر او، باعث شد که در اولین آلبومش یعنی «مرد تنهای شب» که در سال ۱۳۵۶ انتشار یافت بیشتر آهنگ‌ها را به یاد ایشان بخواند.
 آهنگ‌های «مادر» و «خرس کوکی» را به یاد مادرش، «شهلای من» و «خواب سرخ بوسه‌ها» را به یاد همسرش و «نگاهم» و «مرد تنهای شب» را به یاد هر دوی ایشان خواند.

کد خبر : 19939 ساعت خبر : 8:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=19939
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات