ایران لیگ جهانی را با پیروزی بر آرژانتین به پایان رساند

تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در لیگ جهانی سال ۲۰۱۶ موفق به شکست شاگردان خولیو ولاسکو در تیم آرژانتین شد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، آخرین روز دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال ۲۰۱۶ امروز (یکشنبه) در سه شهر تهران (ایران)، نانسی (فرانسه) و دالاس (آمریکا) با شش دیدار پیگیری شد.

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در لیگ جهانی از ساعت ۲۱ به مصاف آرژانتین رفت که هدایت آن خولیو ولاسکو سرمربی اسبق تیم ملی بر عهده داشت و ملی پوشان کشورمان سه بر دو به پیروزی رسیدند.

تیم ملی والیبال آرژانتین در ست‌های دوم و سوم با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۶ بر ۱۴ مغلوب ایران شد.

تیم ملی والیبال ایران این مسابقه را با ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، حمزه زرینی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور، علیرضا مباشری و مهدی مرندی شروع کرد.

خولیو ولاسکو سرمربی آرژانتین نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب نیکولاس برونو، مارتین راموس، کریستیان پوگلاخین، دمیان گونزالز، سباستین سوله، اسِکیِل پالاسیوس و لوسیانو دیچِکو استفاده کرد.

ابراهیم النعامه از قطر به عنوان داور اول و نصر شعبان از مصر به عنوان داور دوم قضاوت مسابقه ایران و آرژانتین را بر عهده دارند. نصرالله سجادی و عبدالحمید احمدی معاونین وزیر ورزش و جوانان نیز از دیگر تماشاگران این مسابقه بودند.

تیم‌های برزیل، آمریکا، فرانسه، ایتالیا و صربستان تیم‌های صعودکننده به مرحله نهایی لیگ جهانی امسال هستند که در لهستان بازی‌های این مرحله را برگزار خواهند کرد.

تیم ملی والیبال ایران با چهار برد و ۹ امتیاز به کار خود در لیگ جهانی امسال پایان داد. تیم ملی والیبال آرژانتین در سال ۲۰۱۵ با هدایت خولیو ولاسکو در لیگ جهانی جایگاه یازدهم را به دست آورد. آرژانتین هم اکنون رتبه ششم رده‌بندی جهانی را در اختیار دارد و سهیمه بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو را نیز به دست آورده است.

این تیم شش‌بار در المپیک حضور یافته که بهترین عنوان کسب‌شده در سال ۱۹۸۸ و بازی‌های سئول به مدال برنز دست یافت.

پایان پیام

کد خبر : 21058 ساعت خبر : 0:54 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21058
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات