برگزاری جشنواره فیلم ایرانی در هند

برگزاری جشنواره فیلم ایرانی در هند

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از برگزاری جشنواره فیلم ایرانی در دهلی نو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در نظر دارد به مناسبت شصتمین سال روابط فرهنگی ایران و هند، با همت رایزن فرهنگی ایران و با مشارکت مرکز فرهنگی هنری فیلم هندوستان، جشنواره‌ای در دهلی نو برگزار نماید.

برگزاری جشنواره فیلم ایرانی در هند

براساس اعلام این سازمان از جمله این برنامه، جشنواره فیلم ایرانی و اکران ۱۴ فیلم سال‌های اخیر سینمای ایران، اجرای زنده گروه موسیقی نواحی «روناک»، نمایشگاه صنایع دستی، نمایشگاه تابلوهای ایران و آثار باستانی، نمایشگاه شاهنامه، معرفی دستاوردهای ایران و جشنواره غذای ایرانی خواهد بود.

یادآور می‌شود: شروع این جشنواره از تاریخ شنبه ۲۶ تیرماه به مدت چهار روز در سالن‌های مرکز فرهنگی هنری مدیریت جشنواره‌های فیلم هندوستان در دهلی نو خواهد بود.

همچنین این جشنواره با حضور وزیر ارتباطات و بخش رسانه‌ای هند و همچنین سفیر جمهوری اسلامی ایران در این کشور افتتاح می‌شود.

این جشنواره با همکاری رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو و شاخه بین الملل صنایع رسانه و سرگرمی (وابسته به مجتمع فعالیت های رسانه ای و آموزش عالی مروه) و باحضور رییس مجتمع و رییس دانشگاه رسانه و هنر، هنرمندان، دانشجویان و دست اندرکاران سینما و رسانه روز جمعه به کار خود پایان داد.
حجت الهگ عابدی معاون رایزن فرهنگی ایران در دهلی نو در گفت و گو با ایرنا گفت: در این جشنواره فیلمهای فاخر سالهای اخیر سینمای ایران در کنار نمایشگاههای فرهنگی و هنری از جمله نمایشگاه صنایع دستی ایرانی همچون فرش، خاتم، شیشه، سفال، پارچه قلمکار، مس، فلزکاری، نمایشگاه های عکس از آثار و ابنیه تاریخی و معماری و هنر اسلامی، مناظر و طبیعت ایران و نمایشگاه عکس از شاهنامه به نمایش در آمد.

پایان پیام

کد خبر : 21752 ساعت خبر : 3:10 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21752
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات