توضیحات استاندار درباره هفته فرهنگی لرستان

توضیحات استاندار درباره هفته فرهنگی لرستان

استاندار لرستان گفت: هفته فرهنگی اقتصادی استان لرستان ۲۵ تا ۲۹ مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری گلونی، هوشنگ بازوند صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری هفته فرهنگی اقتصادی استان لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد با بیان اینکه یکی از اقداماتی که در سال ۹۵ انجام می‌شود برگزاری هفته فرهنگی اقتصادی استان لرستان است اظهار داشت: این برنامه از بیست و پنجم تا بیست و نهم مرداد ماه در بوستان گفت‌وگوی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: هفته فرهنگی استان ابتدا با برگزاری همایش فرهنگی و اجتماعی و با سخنرانی وزیر ارشاد آغاز می‌شود و در ادامه بنا است اقدامات متنوع دیگری نیز انجام شود.

توضیحات استاندار درباره هفته فرهنگی لرستان

استاندار لرستان عنوان کرد: باید برای معرفی جاذبه‌های استان برای ورود سرمایه‌گذار برنامه‌ریزی شود، ۳۰۰ تا ۴۰۰ سرمایه گذار در همایشی که برگزار می‌شود حضور دارند.

وی بیان کرد: پیگیری‌های لازم انجام می‌شود تا معاون اول رئیس جمهور در همایش اقتصادی حضور داشته باشند و در این همایش تفاهم نامه‌هایی بین استانداری و سرمایه‌گذار منعقد شود.

بازوند تصریح کرد: در نمایشگاه فرهنگی استان دستاوردهای سه ساله دستگاه‌های اجرایی باید در معرض دید عموم گذاشته و هر دستگاهی شرایط و ضوابطی که برای سرمایه‌گذارای دارد در نمایشگاه نشان داده شود.

وی خاطر نشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید در روز افتتاحیه نمایشگاه و در روز برگزاری دو همایش حضور داشته باشند و به صورت جدی در نمایشگاه شرکت کنند.

پایان پیام

کد خبر : 21928 ساعت خبر : 8:14 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21928
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات