جشن گلریزان برای آزادی زندانیان در الیگودرز

روزنامه ۱ تیر لرستان را با خبری خوب شروع می‌کنم. خبری از مهر و مهربانی. صبح امروز با حضور مدیرعامل ستاد دیه استان لرستان، فرماندار، رئیس دادگستری و دیگر مسؤولان و خیرین الیگودرز جشن گلریزان با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در الیگودرز برگزار شد. طی خبر فارس در این مراسم رییس حوزه علمیه الیگودرز با اشاره به اهمیت انجام اقدامات خداپسندانه گفت: مردم الیگودرز همواره در انجام اینگونه اقدامات پیشگام هستند. در ادامه رئیس دادگستری الیگودرز هم در این مراسم با اشاره به توقعات بجای مردم برای برخورد با مخلان نظم و امنیت و قانون‌شکنان گفت: بحث برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت و مزاحمان نوامیس مردم و سارقان از جرائم غیر عمد جدا است.

مهر نوشت امروز حجت الاسلام سعید مهدوی امین به تشکیل پایگاه‌های فرهنگی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان در حوزه اوقات فراغت اشاره کرد و اظهار داشت: در ایام اوقات فراغت امسال پایگاه‌های فرهنگی با عنوان هسته‌های فرهنگی جوان که مخاطب آن جوانان بوده و همچنین بوستان‌های معرفت که مخاطب آن نوجوانان هستند تشکیل خواهد شد. وی به تشکیل ۷۳ پایگاه فرهنگی در ایام اوقات فراغت امسال در سطح استان اشاره کرد و بیان داشت: اساتید این پایگاه‌های فرهنگی از استان قم خواهند آمد.و به وجود پنج دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در سطح استان اشاره کرد و افزود: مدارس صدرا در شهرستان‌های خرم‌آباد، بروجرد، کوهدشت، پلدختر و دلفان دایر بوده و بیش از ۲۸۰ دانش‌آموز در این مدارس مشغول تحصیل هستند.

حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی،‌ مدیر عامل شرکت گاز لرستان امروز در الیگودرز با اشاره به خدمات انجام شده در حوزه گازرسانی به الیگودرز اظهار داشت: در حال حاضر گازرسانی به ۱۳۱ روستای بالای ۲۰ خانوار هدف ما است. وی با اشاره به اینکه نرم استاندارد گازرسانی به روستاها در کشور بیش از ۶۰ درصد است، افزود: در سه سال گذشته گازرسانی به روستاهای الیگودرز به ۶۴ درصد رسیده است در حالی که نرم استان ۶۴ درصد است. امسال هم ۳۶ روستا در ردیف اجرای گاز قرار گرفته‌اند. عملیات گازرسانی به این تعداد روستا امسال آغاز و در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

پایان پیام

گزارش‌گر: آرشین ساکی

کد خبر : 20524 ساعت خبر : 10:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=20524
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات