درباره مواضع ضدحلقومی آقای روحانی

آقای روحانی دیروز در جمع مردم کرمانشاه گفت: «پول مردم را از حلقوم دزدان بیرون می‌کشیم.»
ضمن تشکر از مواضع ضدحلقومی آقای روحانی عرض می‌کنیم که حلقوم دزدان مثل چینه‌دان مرغ نیست که اگر چیزی بالاکشید آنجا بماند. حلقوم دزدان وصل است به خندقی که آن خندق وصل است به جاهای عجیب. یعنی آن دزد محترم وقتی چیزی را قورت می‌دهد در حلقومش نمی‌ماند و مستقیم وارد خندق می‌شود.
البته برخی دزدان پول یا جنسی را که بالا کشیده‌اند در حلقوم خود نگه می‌دارند، اما مسئله این است که آن پول و جنس قابل بیرون کشیدن نیست. یعنی در عکس رادیولوژی پول‌ها و جنس‌ها معلومند اما شما هر چه دست می‌کنی توی حلقوم طرف، چیزی برای بیرون کشیدن نیست.
برخی دزدان هم که تا «اذا بلغت الحلقوم» مال ملت و مملکت را خورده‌اند یا الان ایران نیستند یا اگر هستند دسترسی به آنها محدود است، چون برای بیرون کشیدن چیزی از حلق، طرف باید دست‌کم در نیم‌متری شما باشد تا بتوانید دست در حلقش کنید.
برخی دزدان هم هستند که حلقوم، حلقوم خودشان نیست. یعنی حلقوم فرد دیگری را روی خود نصب کرده‌اند و برای او می‌بلعند و وقتی شما دست در حلقوم او می‌کنید در واقع دست توی حلقوم شیر می‌کنید که بسیار خطرناک است.
علاوه بر پول مردم که در حلقوم برخی دوستان است، دکل‌ نفتی مردم، بانک مردم، کارخانه‌های مردم، هواپیماهای مردم، نفت مردم، گاز مردم و… هم هست که بیرون کشیدن آنها بسیار سخت است. یعنی اینها از راه حلقوم بیرون نمی‌آیند و باید از طرفی دیگر خارج شوند که آن وقت هم چون هضم شده‌اند چیزی از آنها برای ملت باقی نمی‌ماند.
به هر حال یک وقت طرف فیش حقوقی دارد، حساب بانکی دارد، ماشین گران دارد و خانه آنچنانی دارد. دست کردن در این‌طور حلقوم‌هایی راحت است. اما دست کردن در حلقوم کسی که شلوار مندرس می‌پوشد و نان و پنیر می‌خورد و با پیکان تردد می‌کند، هم سخت است و هم ممکن است طوری بشود که مردم از او حمایت کنند که با این حامی مستمندان چه کار دارید؟ آن وقت به جای این که شما دست در حلقوم آنها بکنید، آنها دست در حلقوم شما می‌کنند. حالا یک وقت یک نفر دست در حلقوم دیگری می‌کند و پول مردم را بیرون می‌کشد اما یک وقت هم هست که کسی دست در حلقوم دیگری می‌کند اما می‌بیند حلقوم پاک‌ پاک است، پس دستش را بیرون نمی‌آورد تا مردم فکر کنند آن حلقوم پر از مال مردم است.

باقی بقای‌تان

پایان پیام

رضا ساکی – خبرگزاری دانشجویان ایران  ایسنا)

کد خبر : 21853 ساعت خبر : 9:43 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21853
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات