کنسرت موسیقی سنتی با احرای گروه برافشان

گروه موسیقی سنتی «برافشان» اول و دوم مرداد ماه ساعت ٢١ در سالن خلیج فارس فرهنگ‌سرای نیاوران به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، گروه برافشان به سرپرستی‌ هامان خلیلی و خوانندگی غلامرضا رضایی، با اجرای ١١ قطعه برای علاقه‌مندان به روی صحنه خواهد رفت.

گروه برافشان در دو بخش اجرا خواهد داشت که رپرتواربخش اول با پیش درآمد اصفهان ساخته علی‌اکبر شهنازی آغاز شده و با دو قطعه ساز و آواز، ادامه خواهد داشت. تصنیف «مه عمر» از رضاقلی تجریشی و تصنیف قدیمی «چین و زلف مشکین بر رخ نگارم» با تنظیمی از‌هامان خلیلی اجرا می‌شود و در انتهای بخش اول، نیز «رنگ اصفهان» ساخته علی‌اصغر بهاری برای مخاطبان اجرا خواهد شد.

پارت دوم این اجرا با پیش درآمد چهارگاه ساخته‌ هامان خلیلی با اشعاری از سعدی آغاز می‌شود. این پارت با چهار مضراب چهارگاه و تصنیف مخالف چهارگاه ادامه خواهد داشت، و دو قطعه پایانی این اجرا نیز تصنیف «شوریده» و ساز آواز «گفتمش سیر ببینم مگر از دل برود» ساخته‌هامان خلیلی، با اشعاری از فخرالدین عراقی و سعدی برای علاقمندان اجرا می‌شود.

در کنسرت گروه «برافشان» علاوه بر‌هامان خلیلی به عنوان آهنگساز و نوازنده تار، هنرمندانی چون وحید ربیع‌پور (دف ودایره)، پویا لقایی (رباب)، نیره فخری (عود)، مهدی ولی‌زاده (نی)، فریما موفقی (کمانچه)، مهدی دریاباری (تار)، سهیل اله دادیان (تنبک)، مرجان راغب (سنتور)، چکاد فشارکی (کمانچه) و فرزاد موسوی (بم تار)، گروه را همراهی خواهند کرد.

قابل ذکر است، علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می‌توانند ازطریق سایت تیوال اقدام نمایند.

کد خبر : 21872 ساعت خبر : 1:03 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21872
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات