نمایش آثار هنری به یاد عباس کیارستمی

نمایش آثار هنری به یاد عباس کیارستمی

دومین نمایشگاه «امرداد» در گالری افرند با حضور ۵۲ هنرمند، ۵۲ اثر و ۵۲ ساعت نمایش آثار هنری به یاد عباس کیارستمی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، گالری افرند تابستان سال ۱۳۹۴ نیز در ماه مرداد اولین مجموعه خود را با عنوان «امرداد» با رویکرد دستاوردهای یک ساله با ۳۶ هنرمند و ۳۶ اثر برگزار کرد.

این گالری امسال نیز دومین نمایشگاه «امرداد» را با ۵۲ هنرمند، ۵۲ اثر در ۵۲ ساعت نمایش آثار شامل نقاشی، طراحی، حجم، چاپ، عکاسی و کاریکاتور که به تفکیک در دو سالن چیدمان می‌شوند، برگزار می‌کند. در این نمایشگاه آثار هنرمندان جوان این امکان را می‌یابد تا در کنار آثار هنرمندان پیشکسوت قرار گیرند. نمایشگاه امسال به‌دلیل همزمانی با از دست دادن هنرمند عزیزمان، عباس کیارستمی به ایشان تقدیم می‌شود.

این نمایشگاه به مدت دو هفته از ۲۵ تیر تا هشتم مردادماه در گالری «افرند» برگزار می‌شود.

عبّاس کیارستمی (زاده ۱ تیر ۱۳۱۹ تهران – درگذشته ۱۴ تیر ۱۳۹۵ پاریسکارگردان، فیلمنامه‌نویس، تدوین‌گر، عکاس، تهیه‌کننده، گرافیست و کارگردان هنری بین‌المللی، همچنین نویسنده و نقاش ایرانی بود.

او فیلم‌سازی تأثیرگذار در سینمای جهان به‌شمار می‌آید، و آثار وی با استقبال فراوان ناقدان، داوران، کارگردانان، فستیوال‌ها و بنیادهای فرهنگی و هنری جهان روبه‌رو شده‌است.

پایان پیام

کد خبر : 21646 ساعت خبر : 2:45 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21646
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات