چشم آبی برنده جایزه ویژه جشنواره آنلاین مدیترانه

فیلم کوتاه «چشم آبی» به کارگردانی امیر مسعود سهیلی جایزه ویژه هیئت ‌داوران جشنواره آنلاین مدیترانه در ماه جولای را دریافت کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلونی، جشنواره آنلاین فیلم مدیترانه که در کشور ایتالیا برگزار می‌شود به‌صورت ماهانه فیلم‌های شرکت کرده در هر دوره خود را با اهدای نه جایزه برگزیده و سپس برگزیدگان خود را در مراسم پایانی روی پرده خواهد بود.

فیلم کوتاه «چشم آبی» به کارگردانی امیرمسعود سهیلی و از تولیدات انجمن سینمای جوانان مشهد بعد از حضور‌ها و موفقیت‌های متعدد بین‌المللی موفق شد جایزه هیئت‌داوران این جشنواره را کسب کند.

گفتنی است سهیلی با دو فیلم در این جشنواره حضور داشت. فیلم کوتاه «بهشت بچه‌ها» جدید‌ترین فیلم وی که در کشور اندونزی ساخته شده نیز در این جشنواره به نمایش در آمده است.

عوامل این فیلم کوتاه که به زبانی ساده باورهای غلط را نقد می‌کند عبارت‌اند از: کارگردان: امیرمسعود سهیلی، فیلم‌نامه‌نویسان: امیرمسعود سهیلی، سعید قربانیان، تهیه‌کننده: انجمن سینمای جوانان مشهد و سیمیا فیلم، تصویربردار: فرشید علیزاده، تدوینگر: امیرمسعود سهیلی، صدابردار: مرتضی غیور، صداگذار: کارلوس مانزانو، بازیگران: سهیل سهیلی، رضا نامدار. این فیلم کوتاه در سال ۱۳۹۳و به مدت ۱۸ دقیقه ساخته شده است.

کد خبر : 21781 ساعت خبر : 2:22 ب.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21781
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات