یک پزشک دختر شش ساله را کتک زد

به گزارش پایگاه خبری گلونی، یسنا مختارزاده دختر شش ساله اصفهانی امروز به همراه مادرش برای کشیدن دندان به مطب پزشک آقای دکتر (…) در شهر اصفهان مراجعه می‌کند.  یسنا که بسیار از دندان‌پزشکی وحشت دارد هنگام معاینه بی‌قراری می‌کند و با دکتر برای کشیدن دندان همکاری نمی‌کند. دکتر بعد از چند دقیقه از مادر یسنا می‌خواهد که به اتاق انتظار برود تا با روش خودش عمل کند. مادر یسنا هم برای تهدید یسنا به کنایه دکتر می‌گوید اگر یسنا اذیت کرد دعوایش کنید. بعد از رفتن مادر، دکتر سینا را کتک می‌زند و یسنا از درد کتک، درد دندان را فراموش می‌کند.

مادر یسنا بعد از دیدن آثار آزار و کتک روی صورت و دست او به دکتر معترض می‌شود و دکتر می‌گوید او را کتک نزده‌ام بلکه تنبیه کرده‌‌ام تا دیگر از دندان‌پزشکی نترسد!

این خانواده قصد دارد از این پزشک شکایت کند. عکس‌ها به صورت اختصاصی در اختیار پایگاه خبری گلونی قرار گرفته است. مادر یسنا در تماس با موبایل دکتر که از حرف زدن خودداری کرده است، با یکی از نزدیکان او حرف می‌زند و متوجه می‌شود که دکتر در وضعیت نرمال قرار ندارد و گویا قبلا هم سابقه چنین رفتاری را داشته است.

گزارش تکمیلی از این حادثه به‌زودی مخابره خواهد شد.

پایان پیام

کد خبر : 21862 ساعت خبر : 1:48 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=21862
اشتراک در نظرات
اطلاع از
2 Comments
چیدمان
اولین نظرات آخرین نظرات
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات

سلام
آیا خبرگزاری شما از اینکه اطلاع رسانی کامل نمی کند و نام چنین فرد خیانتکاری را اعلام نمی کند تا بقیه به دام او نیفتند، سودی می برد؟
آیا قرار است آن پزشک با پرداخت مبلغی بخاطر جایگزینی اسمش با سه نقطه از خبرگزاری شما تشکر ویژه داشته باشد؟
آیا مردم حق ندارند بدانند کدام سلاخی چنین حرکتی کرده که فرزندانشان را نزد او نبرند؟
فکر نمی کنید این حرکت شما و عدم انتشار نام دکتر، خیانتی بسی بزرگتر به جامعه است؟
سعی کنید خبرگزاری و رسانه ها را کمی از حالت زرد خارج کنید و به آنها جنبه مفید بدهید.