آخرین هفته اکران فیلم دختر در سینماها

به گزارش پایگاه خبری گلونی، نمایش فیلم سینمایی «دختر» ساخته تحسین شده سیدرضا میرکریمی این هفته در سینماهای تهران به پایان می‌رسد. فروش فیلم دختر تاکنون به مرز سه میلیارد تومان رسیده و این فیلم آخرین هفته اکران خود را در سینماهای تهران سپری می‌کند. همچنین همزمان با آخرین هفته نمایش این فیلم، جدیدترین تیزر فیلم «دختر» هم رونمایی شد.

فیلم «دختر» با بازی فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، ماهور الوند و … در شهریور ماه در بخش رقابتی جشنواره بین‌المللی فیلم باتومی به نمایش درمی‌آید.

در خلاصه داستان «دختر» آمده است: آقای عزیزی که سرپرست بخش تعمیرات و نگهداری پالایشگاه آبادان است برای مراسم خواستگاری دخترش آماده می‌شود و ستاره دختر دیگرش در همان روز قصد سفر به تهران برای شرکت در جشن خداحافظی یکی از دوستان هم‌دانشگاهی‌اش را دارد. پدرش به دلایلی به این سفر مشکوک است و این آغاز ماجراست

عوامل تولید این فیلم عبارتنداز: تهیه کننده و کارگردان: رضا میرکریمى، نویسنده: مهران کاشانى، مدیر فیلمبردارى: حمید خضوعى ابیانه، تدوین: میثم موئینی، موسیقى: محمدرضا علیقلى، صدابردار: بهمن اردلان، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، مدیر هنری: محسن شاه ابراهیمی، چهره‌پرداز: سودابه خسروى، طراح لباس: منصوره یزدان جو، مدیر تولید: محمد صادق میرکریمی، عکاس: بهرنگ دزفولى زاده، مجری طرح و مدیر برنامه‌ریزی:جلیل شعبانی.

پایان پیام

فرهاد اصلانی

فرهاد اصلانی در سال ۱۳۴۵ در شهر بیجار در استان کردستان متولد شد. او در سال ۱۳۷۰ از دوره دو ساله کارگردانی و بازیگری در زمینه تئاتر از فرهنگسرای نیاوران دانش‌آموخته شد. بازی در تئاتر را در سال ۱۳۷۵ هم‌زمان با تحصیل و هم‌چنین بازی در نمایش‌های رادیویی را از سال ۱۳۷۱ آغاز نمود. وی در سال ۱۳۷۲ اولین بار در مجموعه تلویزیونی همسایه‌ها ایفای نقش کرد و سپس حضور در جلوی دوربین را در سال ۱۳۷۳ با فیلم روسری آبی کاری از رخشان بنی‌اعتماد تجربه کرد.

اصلانی از سال ۱۳۸۶ گزیده کار شد و توانست با انتخاب‌های خوب و بازی‌های قابل توجه بیش از گذشته مورد توجه قرار بگیرد. وی در سال ۱۳۹۰ در سه فیلم خود یعنی خرس، زندگی خصوصی و من مادر هستم خوش درخشید و توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را برای دو فیلم اول نامبرده شده دریافت کند.

در سال ۱۳۸۹ سریال مختارنامه را بر روی آنتن داشت و توانست بازی ماندگاری را در نقش عبیدالله بن زیاد از خود به نمایش بگذارد. اصلانی در سال ۱۳۹۵ با بازی درخشان خود در فیلم دختر اثر رضا میرکریمی، توانست اولین جایزه بین‌المللی خود را از سی و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو دریافت کند و در ادامه هم در چهار فستیوال بین‌المللی دیگر نامزد دریافت جایزه شود.

کد خبر : 23558 ساعت خبر : 9:12 ق.ظ

لینک کوتاه مطلب : https://golvani.ir/?p=23558
اشتراک در نظرات
اطلاع از
0 Comments
Inline Feedbacks
نمایش تمام نظرات